Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 2, Rozumienie tekstu 2 [W1-FA-NX-S1PNJ2-RT-2]
semestr letni 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 2, Rozumienie tekstu 2 [W1-FA-NX-S1PNJ2-RT-2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2022/2023 [2022/2023L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 11:30 - 13:00
sala 2.2 Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 15 |
Limit miejsc: | 25 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Monika Kowalczyk-Piaseczna |
Literatura: |
1. Kenny, N. and P. Sunderland (2001) CAE Practice Tests Plus 2. Longman. Paper 1 (Reading) and Paper 4 (Listening). 2. Vince, M. (2009) Advanced Language Practice. English Grammar and Vocabulary. Macmillan (vocabulary section). Wielki słownik angielsko-polski/polsko-angielski PWN-Oxford; Longman Dictionary of Contemporary English 6th Edition (lub Cambridge Advanced Learner’s Dictionary lub Oxford Advanced Learner’s Dictionary); słowniki internetowe. |
Zakres tematów: |
Zakres tematów zgodny z tekstami w podręcznikach. |
Metody dydaktyczne: |
Studenci wykonują ćwiczenia leksykalne oraz ćwiczenia z rozumienia tekstu czytanego oraz słuchanego zawarte w podręcznikach. Następnie odpowiedzi studentów podlegają sprawdzeniu i następuje korekta ewentualnych błędów. |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem uzyskania zaliczenia jest uczestnictwo studentów w zajęciach a także uzyskanie pozytywnej oceny końcowej. Ocena końcowa składa się z dwóch ocen cząstkowych, które student otrzymuje z dwóch testów zaliczeniowych: testu śródsemestralnego (50% oceny końcowej) oraz testu semestralnego (50% oceny końcowej). |
Uwagi: |
I rok filologii angielskiej, specjalność nauczycielska z językiem niemieckim, 1n2 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.