Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Moduł dyplomowy: moduł 2- Projekt badawczy 1 [W1-FA-AKM-S2-PB1-2] semestr letni 2022/2023
Ćwiczenia, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Moduł dyplomowy: moduł 2- Projekt badawczy 1 [W1-FA-AKM-S2-PB1-2]
Zajęcia: semestr letni 2022/2023 [2022/2023L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 15:30 - 17:00
sala 2.5
Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Tomasz Burzyński
Literatura:

1. E. Babbie, Badania społeczne w praktyce (Warszwa: PWN, 2003).

2. B. Berelson, Content Analysis in Communication Research (New York: Hafner, 1952).

3. A. Berger, Media Research Techniques (Newbury Park, CA: Sage Publications, 1991).

4. J. Macnamara, “Media content analysis: Its Uses, Benefits and Best Practice Methodology.” Asia Pacific Public Relations Journal, 6 (2005), 1– 34.

5. M. Miles, A.M. Huberman, (1994). Qualitative Data Analysis (Thousand Oaks: Sage Publications 1994).

6. K. Neuendorf, The Content Analysis Guidebook (Thousand Oaks, CA: Sage Publications, 2002).

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie do zajęć

2. Aparat pojęciowy w naukach o kulturze.

3. Struktura wywodu akademickiego

4. Problem badawczy, pytanie badawcze, hipoteza.

5. Konceptualizacja.

6. Operacjonalizacja.

7. Arkusz stylu

8. Zasady cytowania, krytyczne podejście do źródeł bibliograficznych.

9. Wykorzystanie aparatu teoretycznego w procesie badawczym.

10. Formułowanie wniosków.

11. Podsumowanie kursu.

Metody dydaktyczne:

Realizując projekt badawczy, studenci pracują w grupie nad wyborem obszaru badawczego i formuły przedstawienia wyników badań, a następnie realizują indywidualnie określone zadania badawcze.

Metody i kryteria oceniania:

Studenci oceniani są na podstawie realizacji zadań wyznaczonych w ramach wybranego projektu badawczego. Oceniany jest udział w pracy zespołowej oraz wyniki pracy indywidualnej.

Uwagi:

I rok filologii angielskiej, studia II st. specjalność: AD+KMT

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)