Psychologia rozwojowa [W3-AR-S1-PR]
semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Psychologia rozwojowa [W3-AR-S1-PR] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi czwartek (nieparzyste), 11:30 - 13:00
sala 220A Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Hyla | ||||||||||||||||
Literatura: |
Harwas – Napierała B., Trempała J. (2003): Psychologia rozwoju człowieka. Warszawa: PWN Schaffer H.R. (2010): Psychologia rozwojowa. Podstawowe pojęcia. Kraków: Wyd. UJ. Turner J. Helms D. (1999): Rozwój człowieka. Warszawa: WSiP. Vasta R., Haith M., Miller S. (2004): Psychologia dziecka. Warszawa: WSiP. |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Psychologia rozwojowa – pojęcia ogólne, rozwój w okresie prenatalnym, niemowlęcym, proniemowlęcym, przedszkolnym, szkolnym, adolescencji, wczesnej, średniej i późnej dorosłości. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Prezentacja, studium przypadku, psychodrama, praca w małych grupach, dyskusja. |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Oceniana będzie rzetelność, merytoryczna poprawność oraz ciekawa forma prezentacji charakterystyki jednego z okresów rozwojowych (prezentacja przygotowana w małych grupach) oraz indywidualna prezentacja podsumowująca zdobytą podczas zajęć wiedzę. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.