Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychologia rozwojowa [W3-AR-S1-PR] semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Psychologia rozwojowa [W3-AR-S1-PR]
Zajęcia: semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi czwartek (nieparzyste), 11:30 - 13:00
sala 220A
Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Magdalena Hyla
Literatura:

Harwas – Napierała B., Trempała J. (2003): Psychologia rozwoju człowieka. Warszawa: PWN

Schaffer H.R. (2010): Psychologia rozwojowa. Podstawowe pojęcia. Kraków: Wyd. UJ.

Turner J. Helms D. (1999): Rozwój człowieka. Warszawa: WSiP.

Vasta R., Haith M., Miller S. (2004): Psychologia dziecka. Warszawa: WSiP.

Zakres tematów:

Psychologia rozwojowa – pojęcia ogólne, rozwój w okresie prenatalnym, niemowlęcym, proniemowlęcym, przedszkolnym, szkolnym, adolescencji, wczesnej, średniej i późnej dorosłości.

Metody dydaktyczne:

Prezentacja, studium przypadku, psychodrama, praca w małych grupach, dyskusja.

Metody i kryteria oceniania:

Oceniana będzie rzetelność, merytoryczna poprawność oraz ciekawa forma prezentacji charakterystyki jednego z okresów rozwojowych (prezentacja przygotowana w małych grupach) oraz indywidualna prezentacja podsumowująca zdobytą podczas zajęć wiedzę.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)