Seminarium - dyplomowy projekt arteterapeutyczny 1 [W3-AR5-S1-6]
semestr zimowy 2022/2023
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium - dyplomowy projekt arteterapeutyczny 1 [W3-AR5-S1-6] | ||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi piątek (nieparzyste), 8:00 - 9:30
(sala nieznana)
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||
Limit miejsc: | 17 | ||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Krasoń | ||||||||||||
Literatura: |
Literatura indywidualnie gromadzona przez studenta zgodnie z tematyką pracy oraz: Ablewicz K., Miejsce badań fenomenologicznych w poznaniu sytuacji wychowawczych, [w:] D. Kubinowski, M. Nowak (red.), Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistycznie, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2006 Bauman T., Kompetencje badawcze a świadomość metodologiczna, [w:] T. Bauman (red.), Praktyka badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2013 Denzin N. K. , Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009 Krasoń K., Konieczna-Nowak L., Sztuka - terapia - poznanie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016 Szmidt K. J. (red.), Metody pedagogicznych badań nad twórczością. Teoria i empiria, Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, Łódź 2009 |
||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Zapoznanie się z zasadami przygotowania pracy projektowej, zgodnie z ustaleniami trzech podmiotów prowadzących kierunek (UŚ, ASP i AM). 2. Omówienie propozycji tematów projektów i grup docelowych. 3. Wybór mediów arteterapeutycznych zastosowanych dla wybranej przez studenta grupy docelowej. 4. Stała analiza koncepcji sesji terapeutycznych opartych o sztukę. 5. Konsultowanie propozycji studentów, monitorowanie tworzenia części teoretycznej i metodyki projektu. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia mają charakter konsultacji, a zatem główną metodą jest dyskusja i praca projektowa, realizowana w kontakcie (w siedzibie ASP) |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena oparta jest o analizę składanych części projektu, stopień zaangażowania i poziom konceptualizacji oraz deskrypcji zebranego materiału. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.