Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium- sem. 3/ II st. [W3-PE-REW-S2-SEM] semestr zimowy 2022/2023
seminarium, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium- sem. 3/ II st. [W3-PE-REW-S2-SEM]
Zajęcia: semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Joanna Godawa
Strona domowa grupy: https://informator.us.edu.pl/modules/91400/
Literatura:

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań empirycznych. Kraków 2003.

Maszke W.A., Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów 2004.

Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001.

Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008

Literatura uzupełniająca:

Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2004.

Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, Warszawa 2003.

Brzeziński J. (red.), Metodologia badań psychologicznych. Wybór tekstów, Warszawa 2004.

Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013.

Denzin N. K. , Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009.

Palka S., Metodologia, badania, praktyka pedagogiczna, Gdańsk 2005.

Rubacha K. (red.), Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki, Kraków 2008.

Rzeźnicka-Krups J., Niepełnosprawność i świat społeczny. Szkice metodologiczne. Kraków 2011.

Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Warszawa 2007.

Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, Warszawa 2010.

Zakres tematów:

Tematy dotyczą rewalidacji, edukacji, socjalizacji, pełnienia ról społecznych przez osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności, wsparcia i pomocy udzielanej tym osobom oraz społecznych opinii na ich temat.

Metody dydaktyczne:

konsultacje grupowe i indywidualne, dyskusja, analiza treści i materiałów wizualnych,

tutoring, seminarium realizowane przy użyciu technik kształcenia na odległość

Metody i kryteria oceniania:

Moduł seminaryjny kończy się zaliczeniem z oceną.

Ostateczna ocena z seminarium w IV semestrze - ocena pracy magisterskiej przedłożonej w pełnej wersji.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)