Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie - semestr 2 [W3-PS-SM-SEM2] semestr letni 2022/2023
seminarium, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie - semestr 2 [W3-PS-SM-SEM2]
Zajęcia: semestr letni 2022/2023 [2022/2023L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Irena Pilch
Literatura:

Literatura w języku polskim i języku angielskim, dostosowana do tematu badawczego sformułowanego przez Magistranta w semestrze 1.

Zważywszy na specyfikę dyscypliny, zdecydowana większość literatury przedmiotu jest dostępna WYŁĄCZNIE W JĘZYKU ANGIELSKIM. Dlatego niezbędne jest korzystanie z literatury anglojęzycznej przez studentów, przy wsparciu prowadzącej zajęcia.

Dodatkowo: Harasimczuk, J., Cieciuch, J. (2012). Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA. Warszawa: Liberi Libri

Zakres tematów:

1. Jak poprawnie analizować literaturę przedmiotu, selekcjonować treści ważne z punktu widzenia badań własnych, budować strukturę części teoretycznej pracy, pisać zachowując odpowiedni stopień szczegółowości wywodu, odwoływać się poprawnie do wykorzystanych pozycji bibliograficznych - ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDENIENIEM LITERATURY W JĘZYKU ANGIELSKIM

2. W jaki sposób wykorzystać wiedzę zdobytą w trakcie pisania wstępu teoretycznego do rozbudowy/ulepszenia projektu badań własnych.

3. Jak dobierać adekwatne metody/narzędzia do pomiaru uwzględnionych w badaniu zmiennych lub –w razie potrzeby – jak budować narzędzia własne.

Metody dydaktyczne:

Analiza literatury związanej z wybranymi przez magistrantów obszarami badawczymi, dyskusje grupowe w celu doprecyzowania problemu badań własnych, prezentacje i ocena cząstkowych wyników pracy przez poszczególnych studentów.

Metody i kryteria oceniania:

Magistranci przygotowują w trakcie semestru (1) część teoretyczną pracy magisterskiej, oraz (2) rozbudowaną wersję projektu badawczego.

Dwie powyższe prace są oceniane a ocena końcowa jest ich średnią.

Praca (1) przygotowywana jest etapami, do końca semestru a praca (2) na koniec semestru.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)