Fakultet C- Moja i Twoja pasja czyni świat lepszym [W3-PE-MJS-PPIW2-FA1]
semestr letni 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Fakultet C- Moja i Twoja pasja czyni świat lepszym [W3-PE-MJS-PPIW2-FA1] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2022/2023 [2022/2023L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi poniedziałek (parzyste), 8:00 - 9:30
sala 107 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 27 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Kurzeja | ||||||||||||||||
Literatura: |
Albińska P. 2007. Rodzina jako środowisko kształtujące zainteresowania. "Kwartalnik Edukacyjny", nr 4, s. 28–37. Dobre myśli. Pasja życia, praca zbiorowa, 2022 Dymara B.,Dziecko w świecie zabawy. O kulturze, cechach i wartościach ludycznej edukacji, Kraków 2009. Gurycka A., Rozwój i kształtowanie zainteresowań, Warszawa 1989 Klasińska B., Kształtowanie zainteresowań uczniów wyzwaniem współczesnej i przyszłej edukacji, Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Tom 51 Nr 3 (2021) Tom 51 Nr 3 (2021) Kupisz-Cichosz A., Moja firma moją pasją, Fundacja z inicjatywą , 2017 Ostasz L. 2001. Potencjał ludzki a wychowanie: z antropologicznych podstaw pedagogiki. Olsztyn: Wyd. UWM. ISBN 8372990832. Newport C., Moja praca, moja pasją. Zadbaj o udane życie, EMKA, 2021. Słoniewska H. 1959. Psychologiczna analiza zainteresowania. Poznań: Wyd. PTPN. Super D. 1972. Psychologia zainteresowań. Warszawa: PWN Żyj z pasją, jak ciekawie spędzać czas wolny, W.A.B.,2019 https://mariusztomaszewski.pl/blog/zycie-z-pasja-i-brak-pasji/ |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Pasja jako cel w życiu. Odpowiedzi na pytania typu: Po co w życiu potrzebna jest pasja? Skąd się bierze? Bilans zysków i strat z posiadania pasji. Przeżywanie swojego życia z pasją. Dzielenie się swoją pasją z innymi. Pasja jako romans z życiem. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Autoprezentacja, film, reportaż, malowanie intuicyjne, rozmowa, warsztat |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Prezentacja na temat swojej pasji/zainteresowania i przedstawienie grupie w ciekawy sposób - warsztatowy. Grupa jest zaangażowana i bierze aktywny udział w zajęciach i ma możliwość zadawania pytań. Jest to też możliwość autoprezentacji, posiadania swojego 5 minut, bycia w grupie ludzi, którzy maja coś ciekawego do powiedzenia. Możliwość do spotkania z osobami z pasją z własnego środowiska i przedstawienia ich grupie. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.