Seminarium dyplomowe III [W2-S2BI19-2BL-09A]
semestr zimowy 2022/2023
seminarium,
grupa nr 3
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe III [W2-S2BI19-2BL-09A] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 9:45 - 11:15
sala sale KE Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Gabriela Barczyk |
Literatura: |
Oryginalne prace naukowe dostępne w bazach internetowych dotyczące omawianych problemów badawczych i poświęcone tematyce pracy dyplomowej. |
Zakres tematów: |
Prezentacje dotyczą zagadnień związanych z tematem pracy dyplomowej. Koncepcja i plan pracy magisterskiej. |
Metody dydaktyczne: |
Student przygotowuje i wygłasza referat w formie prezentacji Power Point dotyczący tematu zleconego przez osobę prowadzącą Seminarium. Przygotowanie prezentacji wymaga zapoznania się z oryginalną literaturą przedmiotu, głównie anglojęzyczną, dotyczącą zleconego tematu, z treścią prac przeglądowych i zalecanych podręczników. Po zakończeniu referatu odbywa się dyskusja. Referent odpowiada na zadawane pytania i uwagi. Na zajęciach wprowadzone zostaną elementy tutoringu. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składa się średnia arytmetyczna obejmująca: 1. oceny z prezentacji (0,5) 2. ocenę ciągłą uczestnictwa w dyskusji (0,5) Sprawdzian umiejętności autoprezentacji (OCENA PREZENTACJI): Ocenie podlega zarówno poprawność merytoryczna, jak i sposób prezentacji referatów Bardzo dobry - Student wygłosił referat oparty na najnowszej oryginalnej literaturze. Przygotował wyróżniającą się pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną. Jej treści odpowiadają założonym celom. W obowiązującej terminologii naukowej nie popełnił błędów. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Prezentowany temat badawczy, również w formie prezentacji posterowej, dowodzi umiejętności prawidłowej interpretacji wyników badań, formułowania wniosków końcowych. Aktywnie uczestniczy w dyskusji seminaryjnej. Dobry - Student wygłosił referat oparty na oryginalnej literaturze przedmiotu. Przygotował poprawną pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną, ale prezentowany temat omówiony został tylko w znacznej części. W obowiązującej terminologii naukowej popełnił pojedyncze błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Prezentowany temat badawczy, również w formie prezentacji posterowej, dowodzi umiejętności poprawnej interpretacji wyników badań, formułowania wniosków końcowych. Włącza się często w dyskusję seminaryjną. Dostateczny - Student wygłosił referat, ale fragmentarycznie rozwiązał postawiony problem badawczy. Zakres omawianych zagadnień jest w wielu punktach niewystarczający dla rozwiązania postawionych problemów badawczych. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji odbiega od zalecanego. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości poniżej przeciętnej literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Prezentowany temat badawczy w formie prezentacji posterowej dowodzi małych umiejętności interpretacji wyników badań i formułowania wniosków końcowych. Wykazuje małą aktywność w dyskusji seminaryjnej. Niedostateczny - prezentowany temat został przedstawiony pobieżnie. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, których Student nie potrafi skorygować w czasie dyskusji, nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji. Czas prezentacji odbiega znacznie od obowiązujących wymagań. Prezentowany temat badawczy w formie prezentacji posterowej dowodzi braku umiejętności interpretacji wyników badań, formułowania wniosków końcowych. Sporadycznie uczestniczy w dyskusji seminaryjnej. Ocena ciągła: Ocenie podlega zaangażowanie Studenta w dyskusję naukową. Znajomość najnowszej literatury przedmiotu, poprawność merytoryczna formowanych sądów, umiejętność łączenia dotychczasowej wiedzy z innymi dyscyplinami naukowymi. Aktywność jest oceniana na każdych zajęciach w skali 1 (aktywny) lub 0 (nieaktywny): Udział w dyskusji w zajęciach seminaryjnych nie rzadziej niż w 75% zajęć – oceniony zostanie na ocenę bdb. Udział w dyskusji przynajmniej w połowie zajęć seminaryjnych – ocena dobra Udział w dyskusji w poniżej 50% zajęć seminaryjnych – ocena dostateczna. Udział w dyskusji w poniżej 20% zajęć – ocena niedostateczna |
Uwagi: |
EKO |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.