Projekt tutorski [W2-S1BT19-1BT-65]
semestr zimowy 2022/2023
Laboratorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Projekt tutorski [W2-S1BT19-1BT-65] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Justyna Guzy-Wróbelska |
Literatura: |
Oryginalne i przeglądowe prace naukowe (głównie anglojęzyczne), wyszukane przez studenta lub zaproponowane przez tutora, dotyczące zagadnień poruszanych podczas spotkań Bazy danych, podręczniki i inne wiarygodne źródła |
Zakres tematów: |
Szczegółowy temat realizowanego projektu tutorskiego zostanie ustalony w trakcie spotkań w oparciu o zaproponowany przez studenta obszar zainteresowań, ustalony na pierwszym spotkaniu, |
Metody dydaktyczne: |
Przebieg projektu tutorskiego realizowany m.in. z uwzględnieniem kompetencji/narzędzi nabytych podczas udziału w szkoleniu "Akredytowany Praktyk Tutoringu” w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”; w szczególności: stworzenie kontraktu dla realizacji projektu tutorskiego, wykonanie analizy SWOT oraz Mapy Rozwoju, prowadzenie spotkań tutorskich wg wskazówek otrzymanych w ramach szkolenia i superwizji, dyskusja i etapowa praca nad esejem na zaproponowany przez studenta, autosuperwizja relacji z tutee Szczegółowy dot. pracy tutee: -między spotkaniami: praca własna studenta z materiałami źródłowymi, przygotowanie pisemnych odpowiedzi (mini eseju) na zadane pytanie problemowe dot. obszaru zainteresowań studenta -w trakcie spotkań: analiza i dyskusja nad przygotowywanym przez studenta odpowiedziami na pytania problemowe (mini esejem) oraz nowymi zagadnieniami, uzgodnienie kolejnego problemu do rozwiązania podczas pracy własnej -efekt finalny projektu: stworzenie końcowego eseju na temat uzgodniony i uszczegółowiony w trakcie spotkań w ramach obszaru zainteresowań studenta |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega: obecność studenta na spotkaniach (obowiązkowa) oraz przygotowanie studenta do spotkania i dyskusji w oparciu o literaturę, opracowanie odpowiedzi pisemnej na zadane pytanie problemowe, aktywny udział w dyskusji i poszukiwaniu kolejnych zagadnień do opracowania podczas spotkań bdb - student jest zawsze przygotowany do udziału w dyskusji, samodzielnie dobiera źródła i potrafi je poprawnie wykorzystać, wykazuje się kreatywnością i aktywnością w poszukiwaniu odpowiedzi na zadane pytania problemowe oraz identyfikację kolejnych zagadnień do opracowania, bierze czynny udział w dyskusji, db - student jest przygotowany do udziału w dyskusji, przy wsparciu tutora dobiera źródła i potrafi je poprawnie wykorzystać, z pomocą z tutora aktywnie poszukuje odpowiedzi na zadane pytania problemowe i stara się zidentyfikować kolejne zagadnienia do opracowania, bierze czynny udział w dyskusji dst - student jest nie zawsze przygotowany do dyskusji, potrzebuje każdorazowo pomocy tutora przy doborze źródeł, i choć potrafi je wykorzystać, to jest słabo zaangażowany w poszukiwanie odpowiedzi na zadane pytania problemowe i identyfikację kolejnych zagadnień do opracowania, zadaną pracę wykonuje pobieżnie, wykazuje niewielką aktywność podczas dyskusji ndst - student nie przychodzi na spotkania lub jest prawie zawsze nieprzygotowany do dyskusji nie potrafi samodzielnie wybierać i analizować źródeł, nie jest zaangażowany w poszukiwanie odpowiedzi na zadane pytania problemowe i identyfikację kolejnych zagadnień do opracowania, nie wykonuje zadanej pracy lub bardzo pobieżnie, wykazuje brak aktywność podczas dyskusji |
Uwagi: |
3 semestr biotechnologia (I stopnia) stacjonarne moduły do wyboru |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.