Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe cz. 2 [W1-DF-S2-SD-C2] semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe cz. 2 [W1-DF-S2-SD-C2]
Zajęcia: semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
raz w tygodniu
(sala nieznana)
Liczba osób w grupie: 8
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Mariusz Wojewoda
Literatura:

Literatura zgodna z wybranym tematem pracy dyplomowej

M. Sydor, Wskazówki dla piszących pracę dyplomową, Poznań 2014.

W. Welskopp, Jak napisać pracę licencjacką i magisterską? Poradnik dla studentów, Łódź 2014.

R. Zendarowski, Praca magisterska, licencjat. Przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, CeDeWu, Warszawa 2020.

Literatura zgodna z wybranym tematem pracy dyplomowej

Zakres tematów:

1. Metodologia pisania pracy dyplomowej

2. Wybór obszaru tematycznego i tematu pracy: zagadnienia z obszaru etyki biznesu i filozofii zarządzania

3. Wyszukiwanie zasadniczych tez źródłach bibliograficznych

4. Struktura pracy

5. Badawczy charakter pracy

6. Przypisy i bibliografia

Wybór tematu pracy powinien wynikać z zainteresowań dyplomanta, dostępnej literatury, zgodności z kierunkiem studiów, zasadności badania danego zagadnienia

Wybór tematu odbywa się w trakcie seminarium (rozmowa z promotorem)

Metody dydaktyczne:

Analiza tekstu, dyskusja

Metody i kryteria oceniania:

Ocena: bardzo dobry (5.0) – aktywne uczestnictwo w seminarium, widoczne postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej:

umiejętność formułowania oraz rozwiązywania problemu badawczego; wysoki stopień zaangażowania; własna praca studenta nad sposobem ujęcia tematu, wyborem źródeł; umiejętność poprawnego, rzetelnego oraz samodzielnego formułowania wniosków, analizy oraz interpretacji; rozwój pracy badawczej; inwencja – wkład pracy własnej studenta.

Ocena: dobry plus (4.5) – aktywne uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; własna praca studenta nad wyborem źródeł; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego.

Ocena: dobry (4.0) – uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; rozwój pracy badawczej; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego.

Ocena: dostateczny plus (3,5) – brak systematyki i konsekwencji w pracy nad rozwojem warsztatu badawczego, niski stopień rozwoju pracy badawczej

Ocena: dostateczny (3.0) – brak postępów, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków, średnie zaangażowanie w odniesieniu do pracy nad warsztatem badawczym

Uwagi:

3 sem. doradztwa filozoficznego i coachingu /stacjonarne II stopnia/

Wprowadzenie literatury i pojęć z języka angielskiego

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)