Seminarium dyplomowe cz. 2 [W1-DF-S2-SD-C2]
semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe cz. 2 [W1-DF-S2-SD-C2] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
raz w tygodniu
(sala nieznana) |
Liczba osób w grupie: | 8 |
Limit miejsc: | 10 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Mariusz Wojewoda |
Literatura: |
Literatura zgodna z wybranym tematem pracy dyplomowej M. Sydor, Wskazówki dla piszących pracę dyplomową, Poznań 2014. W. Welskopp, Jak napisać pracę licencjacką i magisterską? Poradnik dla studentów, Łódź 2014. R. Zendarowski, Praca magisterska, licencjat. Przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, CeDeWu, Warszawa 2020. Literatura zgodna z wybranym tematem pracy dyplomowej |
Zakres tematów: |
1. Metodologia pisania pracy dyplomowej 2. Wybór obszaru tematycznego i tematu pracy: zagadnienia z obszaru etyki biznesu i filozofii zarządzania 3. Wyszukiwanie zasadniczych tez źródłach bibliograficznych 4. Struktura pracy 5. Badawczy charakter pracy 6. Przypisy i bibliografia Wybór tematu pracy powinien wynikać z zainteresowań dyplomanta, dostępnej literatury, zgodności z kierunkiem studiów, zasadności badania danego zagadnienia Wybór tematu odbywa się w trakcie seminarium (rozmowa z promotorem) |
Metody dydaktyczne: |
Analiza tekstu, dyskusja |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena: bardzo dobry (5.0) – aktywne uczestnictwo w seminarium, widoczne postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej: umiejętność formułowania oraz rozwiązywania problemu badawczego; wysoki stopień zaangażowania; własna praca studenta nad sposobem ujęcia tematu, wyborem źródeł; umiejętność poprawnego, rzetelnego oraz samodzielnego formułowania wniosków, analizy oraz interpretacji; rozwój pracy badawczej; inwencja – wkład pracy własnej studenta. Ocena: dobry plus (4.5) – aktywne uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; własna praca studenta nad wyborem źródeł; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dobry (4.0) – uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; rozwój pracy badawczej; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dostateczny plus (3,5) – brak systematyki i konsekwencji w pracy nad rozwojem warsztatu badawczego, niski stopień rozwoju pracy badawczej Ocena: dostateczny (3.0) – brak postępów, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków, średnie zaangażowanie w odniesieniu do pracy nad warsztatem badawczym |
Uwagi: |
3 sem. doradztwa filozoficznego i coachingu /stacjonarne II stopnia/ Wprowadzenie literatury i pojęć z języka angielskiego |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.