Strategia organizacji a ZZL [W3-ZZL-S1-SOZZL]
semestr letni 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Strategia organizacji a ZZL [W3-ZZL-S1-SOZZL] |
Zajęcia: |
semestr letni 2022/2023 [2022/2023L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
co drugi wtorek (parzyste), 9:45 - 11:15
sala 27 Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 36 |
Limit miejsc: | 36 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Michał Ochwat |
Literatura: |
1. Krzysztof Obłój, Strategia organizacji, PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2014 2. Wojciech Dyduch, Twórcza strategia organizacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2013 3. Adam Stabryła, Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017 |
Zakres tematów: |
1. Strategia – wprowadzenie i podstawowe pojęcia. 2. Strategia przedsiębiorstwa. 3. Koncepcje strategii organizacji. 4. Metody strategicznej diagnozy otoczenia. 5. Procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych. 6. Studia przypadków. |
Metody dydaktyczne: |
Test wiedzy pisemny Pisemny sprawdzian wiadomości składa się z pytań testowych oraz opisowych weryfikujących teoretyczną wiedzę studenta z szkoleń i rozwoju personelu Ocena ciągła Ocena obejmuje proces planowania i prowadzenie szkoleń, warsztatów na dowolny temat w sytuacjach symulowanych na zajęciach (praca grupowa) oraz pisemny projekt zajęć |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena końcowa uzyskana przez studenta stanowi sumę składową punktów uzyskanych za: 1. aktywność (1-3 pkt za odpowiedź, nielimitowana), 2. egzamin końcowy (maksymalnie 40 pkt.). 3. fakultatywne uczestnictwo w kolokwiach (maksymalnie 10 pkt.). Suma punktów uzyskanych przez studenta ze wszystkich powyższych kategorii, przyporządkowana jest do skali ocen: Punktacja: Ocena: 40+ 5,0 (bdb) 35-39 4,5 (db+) 30-34 4,0 (db) 25-29 3,5 (dst+) 20-24 3,0 (dst) |
Uwagi: |
Dostęp do opisu modułu: informator.us.edu.pl/modules/81356/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.