Konwersatorium monograficzne: Contentwriting- jak przykuć uwagę czytelnika [W3-DP-S1-KM8-20]
semestr zimowy 2022/2023
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Konwersatorium monograficzne: Contentwriting- jak przykuć uwagę czytelnika [W3-DP-S1-KM8-20] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala A/2.11 Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Uniwersytecka 4) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 13 |
Limit miejsc: | 14 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Justyna Łapaj-Kucharska |
Literatura: |
1. Jabłoński Artur, Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting. Onepress, 2017. 2. Pinker Steven, Piękny styl. Przewodnik człowieka myślącego po sztuce pisania XXI wieku, Sopot 2015. 3. Puzyrkiewicz Dariusz, Biblia Copywritingu, Wydanie II poszerzone, Wydawnictwo Helion, 2019 4. Puzyrkiewicz Dariusz, Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu, Onepress, 2021 5. Tkaczyk Paweł, Narratologia, PWN 2022. 6. Wrycza-Bekier Joanna, Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. 2021. |
Zakres tematów: |
1. Zajęcia organizacyjne 2. Czym się różni copywriting od contentwritingu - założenia wstępne 3. Poznaj swojego Odbiorcę i grupę docelową 4. Wzbudzanie zainteresowania tekstem: nagłówek, przełamanie schematu 5. Posty w mediach społecznościowych i najczęstsze błędy w zakresie kanałów komunikacji 6. Dobry content dla biznesu - teksty na stronę www 7. Elementy storytellingu na przykładzie oferty sprzedażowej 8. Artykuły na blog - podział ze względu na cel i odbiorców, styl pisania, struktura, słowa-śmieci 9-15. Zajęcia warsztatowe |
Metody dydaktyczne: |
Metoda podająca Burza mózgów Zajęcia warsztatowe |
Metody i kryteria oceniania: |
Student podczas realizacji konwersatorium zostanie zapoznany z najważniejszymi elementami składającymi się na skuteczne budowanie komunikatu spersonalizowanego nastawionego na zwrócenie i utrzymanie uwagi odbiorcy oraz realizację określonego celu (perswazyjnego, edukacyjnego, informacyjnego, sprzedażowego, itp.). Pozna różne sposoby i techniki kształtowania treści w zależności od: celu, odbiorcy oraz platformy komunikacji (mail, social media, blog, strona internetowa, landing page, itp.). Celem na zakończenie zajęć będzie zaprezentowanie prac z wykorzystaniem poznanych podczas konwersatorium metod i technik copywriterskich. |
Uwagi: |
3 semestr doradztwo polityczne i publiczne stacjonarne I stopnia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.