Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konwersatorium monograficzne: Contentwriting- jak przykuć uwagę czytelnika [W3-DP-S1-KM8-20] semestr zimowy 2022/2023
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Konwersatorium monograficzne: Contentwriting- jak przykuć uwagę czytelnika [W3-DP-S1-KM8-20]
Zajęcia: semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z] (zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala A/2.11
Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Uniwersytecka 4) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: 14
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Justyna Łapaj-Kucharska
Literatura:

1. Jabłoński Artur, Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting. Onepress, 2017.

2. Pinker Steven, Piękny styl. Przewodnik człowieka myślącego po sztuce pisania XXI wieku, Sopot 2015.

3. Puzyrkiewicz Dariusz, Biblia Copywritingu, Wydanie II poszerzone, Wydawnictwo Helion, 2019

4. Puzyrkiewicz Dariusz, Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu, Onepress, 2021

5. Tkaczyk Paweł, Narratologia, PWN 2022.

6. Wrycza-Bekier Joanna, Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. 2021.

Zakres tematów:

1. Zajęcia organizacyjne

2. Czym się różni copywriting od contentwritingu - założenia wstępne

3. Poznaj swojego Odbiorcę i grupę docelową

4. Wzbudzanie zainteresowania tekstem: nagłówek, przełamanie schematu

5. Posty w mediach społecznościowych i najczęstsze błędy w zakresie kanałów komunikacji

6. Dobry content dla biznesu - teksty na stronę www

7. Elementy storytellingu na przykładzie oferty sprzedażowej

8. Artykuły na blog - podział ze względu na cel i odbiorców, styl pisania, struktura, słowa-śmieci

9-15. Zajęcia warsztatowe

Metody dydaktyczne:

Metoda podająca

Burza mózgów

Zajęcia warsztatowe

Metody i kryteria oceniania:

Student podczas realizacji konwersatorium zostanie zapoznany z najważniejszymi elementami składającymi się na skuteczne budowanie komunikatu spersonalizowanego nastawionego na zwrócenie i utrzymanie uwagi odbiorcy oraz realizację określonego celu (perswazyjnego, edukacyjnego, informacyjnego, sprzedażowego, itp.). Pozna różne sposoby i techniki kształtowania treści w zależności od: celu, odbiorcy oraz platformy komunikacji (mail, social media, blog, strona internetowa, landing page, itp.). Celem na zakończenie zajęć będzie zaprezentowanie prac z wykorzystaniem poznanych podczas konwersatorium metod i technik copywriterskich.

Uwagi:

3 semestr doradztwo polityczne i publiczne stacjonarne I stopnia

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)