Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 4, Konwersacja 4 [W1-FA-NA-S2PJA4-KW-4] semestr letni 2022/2023
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 4, Konwersacja 4 [W1-FA-NA-S2PJA4-KW-4]
Zajęcia: semestr letni 2022/2023 [2022/2023L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 13:45 - 15:15
sala 1.48
Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 18
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Agnieszka Ślęzak-Świat, Błażej Wieczorek
Literatura:

Faber, A. Mazlish, E. (2010). How to Talk So Teens Will Listen and Listen So Teens Will Talk. HarperCollins.

Howard, W. (2022). How to Talk Effectively: A Practical Guide to Speak Your Mind Clearly and Influence People Indirectly. Kindle Edition.

McLeod, V. (2020). Effective Communication at Work: Speaking and Writing Well in the Modern Workplace. Rockridge Press.

Rusinek, M., Zawadzka, A. (2005) Retoryka podręczna. Znak.

Zakres tematów:

Poszczególne zajęcia będą dotyczyły wybranego aspektu niniejszych 5 tematów:

Ćwiczenia w dostosowywaniu osobistego stylu komunikowania się uczniów.

Radzenie sobie z konfliktem w sposób konstruktywny.

Pośrednie techniki wywierania wpływu na uczniów.

Ćwiczenia w zakresie empatycznej komunikacji.

Ćwiczenia w skutecznym słuchaniu

Metody dydaktyczne:

Praca samodzielna (przed zajęciami): lektura, analiza i interpretacja literatury

Praca zespołowa: panele dyskusyjne, studium przypadku, debata

Praca na forum : dyskusja

Metody i kryteria oceniania:

Ocena końcowa modułu jest średnią trzech ocen, które studenci zdobywają w trakcie kursu:

1. wypowiedź ustna na zajęciach: Studenci są oceniani w sposób ciągły na podstawie uczestnictwa – krótszych lub dłuższych wypowiedzi ustnych, aktywności oraz przygotowania się do zajęć;

2. zaliczenie ustne 1: rozmowy w parach na wylosowany temat;

3. zaliczenie ustne 2: debata w grupie na wylosowany temat.

Oceny wystawiane w oparciu o następującą skalę ocen:

do 3,25 (65%) - dostateczny (3)

od 3,26 (65,2%) do 3,75 (75%) - dostateczny plus (3,5)

od 3,76 (75,2%) do 4,25 (85%) - dobry (4)

od 4,26 (85,2%) do 4,75 (95%) - dobry plus (4,5)

od 4,76 (95,2%) do 5,00 (100%) - bardzo dobry (5)

Uwagi:

II rok II stopnia filologii angielskiej, specjalność nauczycielska, 5n1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)