Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.3+]
semestr zimowy 2022/2023
lektorat,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.3+] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 11:30 - 13:00
sala 103a Budynek dydaktyczny "Żyleta" (Sosnowiec, ul. Będzińska 60) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | (tylko po angielsku) 0 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Marcin Gorgol |
Strona domowa grupy: | http://- |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Student's Book + Online Practice. London: Oxford University Press Literatura uzupełniająca: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Workbook. London: Oxford University Press. kurs wspomagający lektorat:Kurs wspomagający lektorat z elementami projektowania uniwersalnego: https://bit.ly/3AHvsby Dodatkowe materiały w dedykowanym zespole w MS Teams: https://bit.ly/3AHvsby |
Zakres tematów: |
Rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: np. zamawianie posiłków w restauracji, składanie skarg i zażaleń, majsterkowanie, finanse, wydawanie pieniędzy, oszczędzanie, działalność organizacji charytatywnych, sposoby spędzania czasu wolnego i rozrywka na żywo. Wzmacnianie kompetencji osobistych poprzez udział w formach interakcji, pracę opartą na współpracy i wspólną pracę w grupie. Doskonalenie umiejętności prezentowania przygotowanych treści w formie udziału w debacie |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej z elementami projektowania uniwersalnego prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (30 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: relacja, podsumowanie, dialog, list, e-mail, post), w tym wymagane na zaliczenie (udział w debacie). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat na uczelnianej platformie i/lub wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest jednym z warunków uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Student uzyskuje ocenę z każdej składowej weryfikacji. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen z poszczególnych składowych weryfikacji: 1) użycie języka ( min. 1 test), 2) recepcja (min. 1 test obejmujący rozumienie tekstu słuchanego i pisanego), 3) pisemna produkcja, 4) ustna produkcja - udział w debacie, 5) aktywność na zajęciach (średnia ocen) Zaliczenie każdej ze składowych weryfikacji 1 - 4 na ocenę co najmniej dostateczną jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Decyzję o konieczności poprawy innych form weryfikacji podejmuje prowadzący zajęcia. Skala ocen: 90 - 100 % = ocena bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = ocena db+ (dobry plus) 75 - 83 % = ocena db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny). 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
GRUPA ZAMKNIĘTA 13.10.2022 r. Dopasowana do planu Wydziału Nauk Przyrodniczych: Geografia. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.