Język angielski [W1-KM-N2-JO01]
semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski [W1-KM-N2-JO01] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres?
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 9:45 - 11:15
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | 18 |
Prowadzący: | Tomasz Jarczyk |
Literatura: |
1. McCarthy, M & O’Dell, F (2008). Academic vocabulary in use, Cambridge University Press. 2. Heather Jones, Monikca Berlis: ROADMAP B1 - Student's Book – Pearson 2019 Kate Browne, Claire Fitzgerald: ROADMAP B1 - Workbook Book – Pearson 2019 Dodatkowe materiały w dedykowanym zespole w MS Teams: Niektóre źródła internetowe: https://www.bbc.co.uk/ideas/ |
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka specjalistycznego: dalsze doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem- praca z tekstami specjalistycznymi; analiza struktur gramatycznych i leksykalnych w tekstach specjalistycznych; . prezentacja w języku angielskim zagadnień pracy dyplomowej lub na wybrany temat objęty programem studiów; zabieranie głosu w dyskusji dotyczącej zagadnień specjalistycznych; leksyka specjalistyczna; język akademicki. Wzmacnianie kompetencji osobistych poprzez udział w formach interakcji, pracę opartą na współpracy i wspólną pracę w grupie. Doskonalenie umiejętności prezentowania przygotowanych treści. |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (20 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: wypowiedź związana z obszarem tematycznym zajęć). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat na wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest jednym z warunków uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 2 zajęciach skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Student uzyskuje ocenę z każdej składowej weryfikacji. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen: 1. z testu leksykalnego 2. przygotowanie i przedstawienie prezentacji 3. z innych form weryfikacji określonych przez prowadzącego zajęcia Skala ocen: 90 - 100 % = ocena bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = ocena db+ (dobry plus) 75 - 83 % = ocena db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny). 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
pozion B1 Wydział Humanistyczny - Kultury mediów; I ROK II STOPIEŃ [magisterskie uzupełniające] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.