Seminarium magisterskie cz.3 [W1-FI-S2-SM3]
semestr letni 2023/2024
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie cz.3 [W1-FI-S2-SM3] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2023/2024 [2023/2024L]
(w trakcie)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 8:00 - 9:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Dariusz Kubok | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Materiały dotyczące wybranego tematu pracy dyplomowej 2. R. Korzeniowski, Praca magisterska: jak pisać i obronić: wskazówki metodologiczne? Warszawa 2007. 3. R. Korzeniowski, Praca magisterska i licencjacka: poradnik metodyczny dla studentów, Białystok 2012. 4. J. Weiner, Technika pisania i prezentowania prac naukowych: publikacja naukowa, praca seminaryjna, praca magisterska, referat, poster, Kraków 1992 Książki właściwe dla pisanej przez studenta pracy dyplomowej |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematy ustalane są przez studenta z promotorem pracy |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca z tekstem, klasyczna metoda problemowa, omówienie metodologii pisania pracy magisterskiej. Możliwe połączenie zajęć synchronicznych z asynchronicznymi; możliwe zajęcia w trybie zdalnym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena: bardzo dobry (5.0) – aktywne uczestnictwo w seminarium, widoczne postępy w pisaniu pracy magisterskiej: umiejętność formułowania oraz rozwiązywania problemu badawczego; wysoki stopień zaangażowania, postępy w pisaniu pracy magisterskiej; własna praca studenta nad sposobem ujęcia tematu, wyborem źródeł; umiejętność poprawnego, rzetelnego oraz samodzielnego formułowania wniosków, analizy oraz interpretacji; rozwój pracy badawczej; inwencja – wkład pracy własnej studenta. Ocena: dobry plus (4.5) – aktywne uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w pisaniu pracy magisterskiej; własna praca studenta nad wyborem źródeł; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dobry (4.0) – uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w pisaniu pracy magisterskiej; rozwój pracy badawczej; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dostateczny plus (3,5) – brak systematyki i konsekwencji w pracy nad rozwojem warsztatu badawczego, niski stopień rozwoju pracy badawczej Ocena: dostateczny (3.0) – brak postępów, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków, średnie zaangażowanie w odniesieniu do pracy nad warsztatem badawczym. Zaliczenie seminarium po przyjęciu pracy w APD. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
4 sem. filozofii /stacjonarne II stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.