Wykład monograficzny cz. 1 (Psychologia rodzaju a praca, kariera i uczestnictwo organizacyjne) 35-M13
Reguły punktacji przedmiotu
35-DUZM03 -
Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2003/2004)
35-DUZM04 - Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2004/2005) 35-DUZM05 - Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2005/2006) 35-DUZM_KAN - Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (konw) |
W poniższej tabelce wyszczególniono reguły punktacji dla poszczególnych typów punktów obowiązujące dla danego przedmiotu na poszczególnych programach. Jeżeli na danym programie w danym cyklu dydaktycznym zdefiniowano inną liczbę punktów niż w kolumnie "Wszystkie programy", liczba ta ma precedens przed liczbą punktów zdefiniowaną dla wszystkich programów.
Nazwa punktacji |
Wszystkie programy |
35-DUZM03
|
35-DUZM04
|
35-DUZM05
|
35-DUZM_KAN
|
---|---|---|---|---|---|
ECTS ECTS |
nie zdefiniowano |
0
(1974/1975 - ...) |
3
(1974/1975 - ...) |
3
(1974/1975 - ...) |
0
(1974/1975 - ...) |