Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wykład monograficzny cz. 1 (Psychologia rodzaju a praca, kariera i uczestnictwo organizacyjne) 35-M13
Reguły punktacji przedmiotu

35-DUZM03 - Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2003/2004)
35-DUZM04 - Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2004/2005)
35-DUZM05 - Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2005/2006)
35-DUZM_KAN - Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (konw)

W poniższej tabelce wyszczególniono reguły punktacji dla poszczególnych typów punktów obowiązujące dla danego przedmiotu na poszczególnych programach. Jeżeli na danym programie w danym cyklu dydaktycznym zdefiniowano inną liczbę punktów niż w kolumnie "Wszystkie programy", liczba ta ma precedens przed liczbą punktów zdefiniowaną dla wszystkich programów.

Nazwa punktacji Wszystkie
programy
35-DUZM03
Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2003/2004)
35-DUZM04
Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2004/2005)
35-DUZM05
Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (2005/2006)
35-DUZM_KAN
Zarządzanie i marketing - stacjonarne drugiego stopnia (konw)
ECTS
ECTS
nie zdefiniowano 0
(1974/1975 - ...)
3
(1974/1975 - ...)
3
(1974/1975 - ...)
0
(1974/1975 - ...)
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)