Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Poradnictwo i orientacja zawodowa 35-Z04Z
Reguły punktacji przedmiotu

35-ZZZM03 - Zarządzanie i Marketing - niestacjonarne I stopnia (2003/2004)
35-ZZZM04 - Zarządzanie i Marketing - niestacjonarne I stopnia (2004/2005)
35-ZZZM05 - Zarządzanie i Marketing - niestacjonarne I stopnia (2005/2006)

W poniższej tabelce wyszczególniono reguły punktacji dla poszczególnych typów punktów obowiązujące dla danego przedmiotu na poszczególnych programach. Jeżeli na danym programie w danym cyklu dydaktycznym zdefiniowano inną liczbę punktów niż w kolumnie "Wszystkie programy", liczba ta ma precedens przed liczbą punktów zdefiniowaną dla wszystkich programów.

Nazwa punktacji Wszystkie
programy
35-ZZZM03
Zarządzanie i Marketing - niestacjonarne I stopnia (2003/2004)
35-ZZZM04
Zarządzanie i Marketing - niestacjonarne I stopnia (2004/2005)
35-ZZZM05
Zarządzanie i Marketing - niestacjonarne I stopnia (2005/2006)
ECTS
ECTS
nie zdefiniowano 0
(1974/1975 - ...)
0
(1974/1975 - ...)
0
(1974/1975 - ...)
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)