Profesor w jednostce Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
|
prof. dr hab.
Milon Potmesil
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
via: email:
mvpotmesil@gmail.com
SKYPE
by appointment
Zainteresowania
Deaf studies as general – educational psychology
Behavioral management and personality
Psychology of special support to parents of handicapped children
more on:
https://www.researchgate.net/profile/Milon_Potmesil;
https://scholar.google.cz/citations?hl=cs&view
Koordynowane przedmioty
2015/2016L - Wstęp do surdopedagogiki 12-OA-S1-11WDS
2016/2017Z - Tutoring z praktyką 5 12-OA-S1-TP.4
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-S2-2WDS
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD
2016/2017L - (B12) z zakresu konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych: Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży 12-OA-S1-3KIPT.1-DM
2016/2017L - Wstęp do surdopedagogiki 12-OA-S1-11WDS
2017/2018Z - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A
2017/2018Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością sensoryczną 12-PE-ZTP-S2-3MTONS
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-N2-2WDS
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-S2-2WDS
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD
2017/2018L - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A
2017/2018L - Metody pracy z osobami z dysfunkcjami sensorycznymi 12-PA-NI-N2-48MPDS
2017/2018L - Wstęp do surdopedagogiki 12-OA-N1-11WDS
2017/2018L - Wstęp do surdopedagogiki 12-OA-S1-11WDS
2018/2019Z - B(18) z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie z osobami z niepełnosprawnością intelektualną z arteterapią 12-OA-S1-11PZ.2-IA
2018/2019Z - Surdopsychologia 12-PA-SA-S2-4S
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) 12-PA-SA-S2-9WW
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-N2-2WDS.1
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-S2-2WDS
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-N1-WWRD
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD
2018/2019L - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A
2018/2019L - Wczesne wspomaganie dziecka z niepełnosprawnością intelektualna i sprzężoną 12-PE-WD-N2-17WNI
2018/2019L - Wczesne wspomaganie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną 12-PE-WD-S2-17WNI
2018/2019L - Wstęp do surdopedagogiki 12-OA-N1-11WDS
2019/2020Z - B(18) z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie z osobami z niepełnosprawnością intelektualną z arteterapią 12-OA-S1-11PZ.2-IA
2019/2020Z - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A
2019/2020Z - Special pedagogy W6-PE-RI-S2-SP
2019/2020Z - Surdopsychologia W6-PA-SA-N2-4S
2019/2020Z - Surdopsychologia W6-PA-SEP-S2-S
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SA-N2-9WW
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-S2-2WDS
2019/2020L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu 12-PA-SA-S2-47MNS
2019/2020L - Wstęp do surdopedagogiki 12-OA-S1-11WDS
2020/2021Z - Anatomia i fizjologia słuchu W6-PA-SEP-S2-ASF
2020/2021Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MR
2020/2021Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SA-N2-38MR
2020/2021Z - Surdopsychologia W6-PA-SA-N2-4S
2020/2021Z - Surdopsychologia W6-PA-SEP-S2-S
2020/2021Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SA-N2-9WW
2020/2021Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SEP-S2-WW
2020/2021L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka z dysfunkcja słuchu W6-PA-SA-N2-44IPR
2020/2021L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu W6-PA-SA-N2-47MNS
2020/2021L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu z praktyką W6-PA-SEP-S2-MNS
2021/2022Z - Anatomia i fizjologia słuchu W6-PA-SEP-S2-ASF
2021/2022Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MR
2021/2022Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SA-N2-38MR
2021/2022Z - Podstawy surdopedagogiki W6-PE-SR-S1-PS
2021/2022Z - Surdopsychologia W6-PA-SEP-S2-S
2021/2022Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SEP-S2-WW
2021/2022L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu W6-PA-SA-N2-47MNS
2021/2022L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu z praktyką W6-PA-SEP-S2-MNS
2022/2023Z - Metody diagnozy osób z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MDS
2022/2023Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MR
2022/2023Z - Podstawy surdopedagogiki W6-PE-SR-S1-PS
2022/2023Z - Podstwy surdopedagogiki W6-PE-KT-S1-PS
2022/2023L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu z praktyką W6-PA-SEP-S2-MNS
2022/2023L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-SM-WWRD
2023/2024Z - Aktualne problemy surdopedagogiki W6-PS-SA-SM-APS
2023/2024Z - Moduł praktyczny- kształcenie kierunkowe 2 W6-PS-SM-K-MP2
2023/2024Z - Podstawy surdopedagogiki W6-PE-SR-S1-PS
2023/2024L - Elementy surdopsychologii W6-PS-SA-SM-ES
Prowadzone przedmioty
2016/2017Z - B(18) z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie z osobami z niepełnosprawnością intelektualną z arteterapią 12-OA-S1-11PZ.2-IA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017Z - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-S2-2WDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - (B12) z zakresu konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych: Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży 12-OA-S1-3KIPT.1-DM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością sensoryczną 12-PE-ZTP-S2-3MTONS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-S2-2WDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A:
Praktyka (grupa 1)
2017/2018L - Metody pracy z osobami z dysfunkcjami sensorycznymi 12-PA-NI-N2-48MPDS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019Z - B(18) z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie z osobami z niepełnosprawnością intelektualną z arteterapią 12-OA-S1-11PZ.2-IA:
Praktyka (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) 12-PA-SA-S2-9WW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-S2-2WDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-N1-WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A:
Praktyka (grupa 1)
2018/2019L - Wczesne wspomaganie dziecka z niepełnosprawnością intelektualna i sprzężoną 12-PE-WD-N2-17WNI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018/2019L - Wczesne wspomaganie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną 12-PE-WD-S2-17WNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A:
Praktyka (grupa 1)
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SA-N2-9WW:
Wykład (grupa 1)
2019/2020L - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A:
Praktyka (grupa 1)
2019/2020L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu 12-PA-SA-S2-47MNS:
Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - B(18)z zakresu praktyki zawodowej po II roku: Praktyka zawodowa na obozie integracyjnym z działaniami arteterapeutycznymi 12-OA-S1-11PZ.1-A:
Praktyka (grupa 2)
2020/2021Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SA-N2-38MR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020/2021Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SA-N2-9WW:
Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SEP-S2-WW:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka z dysfunkcja słuchu W6-PA-SA-N2-44IPR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu W6-PA-SA-N2-47MNS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu z praktyką W6-PA-SEP-S2-MNS:
Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SA-N2-38MR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SEP-S2-WW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu W6-PA-SA-N2-47MNS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu z praktyką W6-PA-SEP-S2-MNS:
Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Historyczne i współczesne tendencje w surdopedagogice W6-PA-SEP-S2-HW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej i reedukacji dzieci dzieci z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023L - Metodyka nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z dysfunkcjami słuchu z praktyką W6-PA-SEP-S2-MNS:
Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-SM-WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)