adiunkt w jednostce Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
|
dr
Jarosław Korczak
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2013/2014Z - Warsztaty 13-PG-GK-S1-WA1
2013/2014Z - Warsztaty 13-PG-GK-S1-WA3
2013/2014L - Warsztaty 13-PG-GK-S1-WA2
2013/2014L - Warsztaty 13-PG-GK-S1-WA4
2014/2015Z - Warsztaty 13-PG-GK-S1-WA2
2014/2015Z - Warsztaty 13-PG-GK-S1-WA4
2015/2016Z - Game level design 13-PGGK-S2-E-TPG1
2015/2016Z - Tworzenie poziomu gry 13-PGGK-S2-TPG1
2015/2016L - Game level design 13-PGGK-S2-E-PG2
2015/2016L - Grafika cyfrowa 13-PGGK-S1-GC2
2015/2016L - Tworzenie poziomu gry 13-PGGK-S2-PG2
2016/2017Z - Game level design 13-PGGK-S2-E-PG3
2016/2017Z - Grafika cyfrowa 13-PG-GK-S1-GC3
2016/2017Z - Tworzenie poziomu gry 13-PGGK-S2-PG3
2016/2017Z - Tworzenie poziomu gry 13-PGGK-S2-TPG1
2016/2017L - Game level design 13-PGGK-S2-E-PG4
2016/2017L - Tworzenie poziomu gry 13-PGGK-S2-PG2
2016/2017L - Tworzenie poziomu gry 13-PGGK-S2-TPG4
2017/2018Z - Graficzne środowisko gry 13-PGGK-S2-GSG1
2017/2018Z - Level design 13-PG-GK-S1-LD1
2017/2018Z - Projektowanie elementów GUI 13-PGGK-S2-PEG1
2017/2018L - Graficzne środowisko gry 13-PGGK-S2-GSG2
2017/2018L - Level design 13-PG-GK-S1-LD2
2017/2018L - Projektowanie elementów GUI 13-PGGK-S2-PEG2
2018/2019Z - Level design 13-PG-GK-S1-LD1
2018/2019Z - Level design 13-PG-GK-S1-LD3
2018/2019Z - Obrazowanie przestrzeni 13-PG-GK-S1-OP1
2018/2019Z - Projektowanie elementów GUI 13-PGGK-S2-PEG1
2018/2019L - Design postaci 13-PGGK-S2-DP2
2018/2019L - Level design 13-PG-GK-S1-LD2
2018/2019L - Level design 13-PG-GK-S1-LD4
2018/2019L - Obrazowanie przestrzeni 13-PG-GK-S1-OP2
2018/2019L - Projektowanie elementów GUI 13-PGGK-S2-PEG2
2019/2020Z - Design postaci 13-PG-GK-S1-DP1
2019/2020Z - Level design 13-PG-GK-S1-LD3
2019/2020Z - Level design W6-PGGK-S1-LD1
2019/2020Z - Obrazowanie przestrzeni 13-PG-GK-S1-OP1
2019/2020Z - Twórcze działania na płaszczyźnie W6-PGAN-S2-TDP1
2019/2020Z - Twórcze działania na płaszczyźnie W6-PGGK-S2-TDP1
2019/2020L - Design postaci 13-PG-GK-S1-DP2
2019/2020L - Level design 13-PG-GK-S1-LD4
2019/2020L - Level design W6-PGGK-S1-LD2
2019/2020L - Obrazowanie przestrzeni 13-PG-GK-S1-OP2
2020/2021Z - Design postaci 13-PGGK-S1-DP3
2020/2021Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DP1
2020/2021Z - Level design W6-PGGK-S1-LD1
2020/2021Z - Level design W6-PGGK-S1-LD3
2020/2021Z - Obrazowanie przestrzeni 13-PGGK-S1-OP3
2020/2021Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP1
2020/2021Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR1
2020/2021L - Design postaci 13-PGGK-S1-DP4
2020/2021L - Design postaci W6-PGGK-S1-DP2
2020/2021L - Level design W6-PGGK-S1-LD2
2020/2021L - Level design W6-PGGK-S1-LD4
2020/2021L - Obrazowanie przestrzeni 13-PGGK-S1-OP4
2020/2021L - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP2
2020/2021L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2
2021/2022Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DP1
2021/2022Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DP3
2021/2022Z - Level design W6-PGGK-S1-LD1
2021/2022Z - Level design W6-PGGK-S1-LD3
2021/2022Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP1
2021/2022Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP3
2021/2022L - Design postaci W6-PGGK-S1-DP2
2021/2022L - Design postaci W6-PGGK-S1-DP4
2021/2022L - Level design W6-PGGK-S1-LD2
2021/2022L - Level design W6-PGGK-S1-LD4
2021/2022L - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP2
2021/2022L - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP4
2021/2022L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2
2022/2023Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DP1
2022/2023Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DP3
2022/2023Z - Level design W6-PGGK-S1-LD1
2022/2023Z - Level design W6-PGGK-S1-LD3
2022/2023Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP1
2022/2023Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP3
2022/2023L - Design postaci W6-PGGK-S1-DP2
2022/2023L - Level design W6-PGGK-S1-LD2
2022/2023L - Level design W6-PGGK-S1-LD4
2022/2023L - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP2
2022/2023L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2
2023/2024Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DP1
2023/2024Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DP3
2023/2024Z - Design postaci W6-PGGK-S1-DPN1
2023/2024Z - Level design W6-PGGK-S1-LD1
2023/2024Z - Level design W6-PGGK-S1-LD3
2023/2024Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP1
2023/2024Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP3
2023/2024Z - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OPN1
2023/2024Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w AR W6-PGMR-S2-PZPIAR1
2023/2024Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR1
2023/2024L - Design postaci W6-PGGK-S1-DP2
2023/2024L - Design postaci W6-PGGK-S1-DPN2
2023/2024L - Level design W6-PGGK-S1-LD2
2023/2024L - Level design W6-PGGK-S1-LD4
2023/2024L - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OP2
2023/2024L - Obrazowanie przestrzeni W6-PGGK-S1-OPN2
2023/2024L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w AR W6-PGMR-S2-PZPIAR2
2023/2024L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2
Prowadzone przedmioty
2020/2021Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w AR W6-PGMR-S2-PZPIAR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w AR W6-PGMR-S2-PZPIAR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w AR W6-PGMR-S2-PZPIAR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w AR W6-PGMR-S2-PZPIAR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023/2024Z - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023/2024L - Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2:
Ćwiczenia (grupa 1)