Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR [W6-PGMR-S2-PZPIVR2] semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR [W6-PGMR-S2-PZPIVR2]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 16:00 - 17:30
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Jarosław Korczak
Zakres tematów:

Tworzenie elementów levelu gry 3D; rozwiązywanie zadań praktycznych, szkiców, koncepcji i projektów, konsultowanie ich z prowadzącym, umiejętność analizy i interpretacji; umiejętność projektowania elementów interakcji w środowisku VR, tworzenie lokacji w przestrzeni VR, świadome i kreatywne korzystanie z narzędzi środowiska graficznego, oparte na obserwacji natury; znajomość pojęć stosowanych w procesie tworzenia gier VR. Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR oraz zastosowania w niej interakcji

Metody dydaktyczne:

Praca samodzielna studenta w oparciu o wiedzę zdobytą podczas ćwiczeń. Indywidualne korekty. Wykorzystanie lekcji wideo dostępnych w internecie. Zadanie końcowe polegające na stworzeniu dokumentacji (Game design document) oraz indywidualnego projekt lokacji VR o określonych cechach zamieszczonych w Game design document.

Metody i kryteria oceniania:

Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego.

Na całokształt oceny składają się:

– uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych projektów, systematyczność pracy – 20%

– zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac– 60%

– umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów, innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20%

Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym.

Student, którego nieobecnność jest nieusprawiedliwiona podczas pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną. Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego.

Uwagi:

W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)