Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR [W6-PGMR-S2-PZPIVR2]
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR [W6-PGMR-S2-PZPIVR2] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Jarosław Korczak | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tworzenie elementów levelu gry 3D; rozwiązywanie zadań praktycznych, szkiców, koncepcji i projektów, konsultowanie ich z prowadzącym, umiejętność analizy i interpretacji; umiejętność projektowania elementów interakcji w środowisku VR, tworzenie lokacji w przestrzeni VR, świadome i kreatywne korzystanie z narzędzi środowiska graficznego, oparte na obserwacji natury; znajomość pojęć stosowanych w procesie tworzenia gier VR. Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR oraz zastosowania w niej interakcji |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca samodzielna studenta w oparciu o wiedzę zdobytą podczas ćwiczeń. Indywidualne korekty. Wykorzystanie lekcji wideo dostępnych w internecie. Zadanie końcowe polegające na stworzeniu dokumentacji (Game design document) oraz indywidualnego projekt lokacji VR o określonych cechach zamieszczonych w Game design document. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego. Na całokształt oceny składają się: – uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych projektów, systematyczność pracy – 20% – zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac– 60% – umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów, innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20% Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym. Student, którego nieobecnność jest nieusprawiedliwiona podczas pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną. Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.