Podstawą oceny jest zaliczenie pisemnego kolokwium oraz obecność na zajęciach. Kolokwium będzie przeprowadzone w formie testu składającego się z pytań zamkniętych oraz pytań problemowych sprawdzający wiedzę studentów na temat różnicowania normy i zaburzenia, podstaw klinicznej diagnozy psychologicznej, czynników determinujących zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania jednostki, postaci, mechanizmów powstawania zaburzeń psychicznych i zachowania. Obecność na zajęciach (dopuszcza się opuszczenie dwóch ćwiczeń) oraz przygotowanie i zaprezentowanie sprawozdania z przeprowadzonej rozmowy psychologicznej. W ocenie brana będzie także pod uwagę aktywność - przygotowanie i omówienie studium przypadku (punktowana na każdych zajęciach). W przypadku przekroczenia limitu nieobecności należy każdą ponadwymiarową nieobecność zaliczyć na konsultacjach. Warunkiem dopuszczenia do kolokwium jest wcześniejsze zaliczenie wszystkich ponadwymiarowych nieobecności.
Na ocenę końcową składają się oceny: z kolokwium, teoretyczna aktywność podczas zajęć (m.in. przygotowanie referatu na wskazany przez prowadzącą temat) oraz praca nad studium przypadku.
Ocenie podlegać będą:
1. Umiejętności wykorzystania wiedzy teoretycznej w opracowaniu praktycznej strategii postępowania diagnostycznego i/lub badawczego;
2. Kompetencje komunikacyjne i interpersonalne studenta
Ocena końcowa z ćwiczeń zostanie ustalona według średniej ważonej.
Wagi: 0,75 kolokwium
0.25 referat/ studium przypadku/ inna znacząca aktywność na zajęciach.
test wiedzy skala ocen z kolokwium zaliczeniowego:
60-67% punktów - ocena dst
68-75% dst +
76-83% db
84-91% db +
92-100% bdb
Podstawą oceny jest zaliczenie pisemnego kolokwium oraz obecność na zajęciach. Kolokwium będzie przeprowadzone w formie testu składającego się z pytań zamkniętych oraz pytań problemowych sprawdzający wiedzę studentów na temat różnicowania normy i zaburzenia, podstaw klinicznej diagnozy psychologicznej, czynników determinujących zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania jednostki, postaci, mechanizmów powstawania zaburzeń psychicznych i zachowania. Obecność na zajęciach (dopuszcza się opuszczenie dwóch ćwiczeń) oraz przygotowanie i zaprezentowanie sprawozdania z przeprowadzonej rozmowy psychologicznej. W ocenie brana będzie także pod uwagę aktywność - przygotowanie i omówienie studium przypadku (punktowana na każdych zajęciach). W przypadku przekroczenia limitu nieobecności należy każdą ponadwymiarową nieobecność zaliczyć na konsultacjach. Warunkiem dopuszczenia do kolokwium jest wcześniejsze zaliczenie wszystkich ponadwymiarowych nieobecności.
Na ocenę końcową składają się oceny: z kolokwium, teoretyczna aktywność podczas zajęć (m.in. przygotowanie referatu na wskazany przez prowadzącą temat) oraz praca nad studium przypadku.
Ocenie podlegać będą:
1. Umiejętności wykorzystania wiedzy teoretycznej w opracowaniu praktycznej strategii postępowania diagnostycznego i/lub badawczego;
2. Kompetencje komunikacyjne i interpersonalne studenta
Ocena końcowa z ćwiczeń zostanie ustalona według średniej ważonej.
Wagi: 0,75 kolokwium
0.25 referat/ studium przypadku/ przygotowanie i analiza klinicznego wywiadu psychologicznego
test wiedzy skala ocen z kolokwium zaliczeniowego:
60-67% punktów - ocena dst
68-75% dst +
76-83% db
84-91% db +
92-100% bdb
|