Student przedstawia:
- raporty/opracowania/sprawozdania z przeprowadzonych analiz/ opracowania kolejnych rozdziałów pracy licencjackiej/analizy zebranego materiału w postaci elektronicznej lub wydruku komputerowego.
Każde ze sprawozdań oceniane jest w skali punktowej 0-5, gdzie za: brak sprawozdania jest 0 punktów,
za sprawozdanie bez błędów merytorycznych 5 punktów,
a punkty od 1 do 4 odzwierciedlają liczbę i wagę popełnionych
błędów.
Na jednej z ostatnich pracowni licencjackich student przedstawia manuskrypt pracy licencjackiej.
Student pracuje na pracowni pod opieką promotora i z nim ustala harmonogram pracy.
W czasie trwania zajęć prowadzący (Promotor) w sposób ciągły ocenia pracę studenta pod kątem ww. wymagań merytorycznych, weryfikuje jego umiejętności teoretyczne i praktyczne związane z bieżącą tematyką zajęć, ocenia zaangażowanie, solidność i rzetelność podczas pracy i przy sporządzaniu dokumentacji oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów badawczych
Bardzo dobry - student aktywnie uczestniczy w zajęciach, zebrał literaturę przedmiotu dotyczącą przyszłej pracy licencjackiej i odpowiednich metodyk. Wykazuje kreatywność w rozwiązywaniu problemów i planowaniu doświadczeń, czynnie uczestniczy w dyskusjach dotyczących analiz środowiskowych;
dobry - student potrafi odpowiedzieć na zadane mu pytania, rozumie zasadnicze etapy procedur wykorzystywanych w pracy badawczej (pracy licencjackiej) i nie w pełni zebrał literaturę przedmiotu dotyczącą przyszłej pracy magisterskiej i odpowiednich metodyk;
dostateczny - student potrzebuje dodatkowych wskazówek od prowadzącego i nie wykazuje inicjatywy w rozwiązywaniu problemów badawczych, jest słabo zaangażowany w realizację zajęć i wymaga stałego nadzoru i pomocy.
niedostateczny - student jest niezaangażowany w przygotowanie literatury przedmiotu, nie rozumie celu planowanych doświadczeń ani zleconych zadań, nie uczestniczy w dyskusjach dotyczących analiz środowiskowych.
|