Tutoring z praktyką 12-OA-S1-TP.5
Ćwiczenia (C)
semestr letni 2016/2017
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 10 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Literatura: |
1. Gajdzica Z., Edukacyjne konteksty bezradności społecznej osób z lekkim upośledzeniem umysłowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2007. 2. Głodkowska J., Poznanie ucznia szkoły specjalnej, Gdańskie Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne,Warszawa 1999. 3. Goffman E., Relacje w przestrzeni publicznej, Gdańskie Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawan2011. 4. Goffman E., Instytucje totalne, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2011. 5. Jacek A., Sarnacka E., Miaskowska-Daszkiewicz K., Domy pomocy społecznej, Wydawnictwo internetowe Difin, Warszawa 2011. 6. Kaufmann J.C, Wywiad rozumiejący, Wydawnictwo Oficyna Naukowa, Warszawa 2010. |
||
Metody i kryteria oceniania: |
obecność, systematyczność, terminowość realizacji, zgodność merytoryczna z wymogami wyznaczonymi w opisie, zaangażowanie w pracę |
||
Zakres tematów: |
Czynne uczestnictwo w aktywnościach terapeuty i podopiecznego. Analiza dostarczonej dokumentacji. Zapoznanie z literaturą przedmiotu związaną z charakterystyką podopiecznego. Opis zmiany w podopiecznym i jego otoczeniu. Opis placówki. Opis współpracy dyrekcja-opiekun- student-podopieczny, Dokumentowanie (w dalszym ciągu) zdjęć, prac podopiecznego itp. Refleksje związane z własnym rozwojem. (W dalszym ciągu) tworzenie obserwacji. |
||
Metody dydaktyczne: |
Burza mózgów, metoda problemowa |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
(brak danych),
(sala nieznana)
|
Ilona Fajfer-Kruczek, Dorota Prysak, Natalia Józefacka, Milon Potmesil | 38/ |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.