Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie 12-PE-ZTP-N2-9SM.3
seminarium (S) semestr letni 2016/2017

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

Ablewicz K.: Hermeneutyczno-fenomenologiczna perspektywa badań w pedagogice. Kraków 1994, Wyd. UJ.

Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000, WSiP.

Kubinowski D.: Rozwój badań jakościowych w pedagogice polskiej na przełomie XX i XXI wieku. Lublin 2013, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej

Lewowicki, J. Nikitorowicz (red.): Problemy współczesnej metodologii, Olecko 2001, Wszechnica Mazurska w Olecku.

Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 2000, Oficyna Wyd. „Impuls”.

Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2000, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

Pilch T., Bauman T.: Zasady badań pedagogicznych. Podejście ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001, Wydawnictwo Akademickie „Żak”.

Rubacha K.: Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne

Silverman D.: Interpretacja danych jakościowych. Warszawa 2007, WN PW

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie z oceną. Komisyjna obrona pracy magisterskiej.

Zakres tematów:

Dostosowany do specjalności, którą realizują studenci.

Metody dydaktyczne:

Wykład, praca z tekstem, dyskusja, prezentacja.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Beata Oelszlaeger-Kosturek, Ewa Ogrodzka-Mazur, Barbara Grabowska, Andrzej Murzyn, Józef Budniak, Izabela Łuc, Danuta Kurzyna-Chmiel, Alina Szczurek-Boruta, Krzysztof Śleziński, Danuta Kocurek 38/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)