1. Studenci w wyznaczonych grupach (2-3 osobowych) przygotowują mapę myśli oraz film/nagranie/prezentację z komentarzem głosowym (każdy student przygotowuje jeden film/nagranie/prezentację) na podstawie zalecanej literatury na wybrane tematy, a także uczestniczą w dyskusji na tematy zawarte w przygotowanych przez nich materiałach a także na temat koronawirusa poprzez Platformę Teams
2. Prowadzący konwersatorium ocenia przygotowanie mapy myśli oraz filmu/nagrania/prezentacji z komentarzem głosowym, a także aktywność i zaangażowanie studentów w dyskusji
Ocena prezentacji w skali punktów od 0 do 4;
- 0 oznacza nieprzygotowanie mapy myśli i filmu/nagrania/prezentacji z komentarzem głosowym lub ich skrajnie niski poziom, a także brak udziału w dyskusji, a 4 mapę myśli i film/nagranie/prezentację bardzo dobrze przygotowane, a także aktywny udział w dyskusji. W zaprezentowanie mapy myśli muszą być zaangażowani wszyscy studenci, którzy ją przygotowali. W dyskusję na temat przygotowanego filmu/nagrania/prezentacji musi być zaangażowany student, które przygotował ten materiał, a także inni studenci. Wszyscy studenci muszą być zaangażowani w dyskusje na temat koronawirusa.
Końcowa ocena z przygotowania mapy myśli i filmu/nagrania/prezentacji z komentarzem głosowym, a także uczestnictwa w dyskusji ustalana będzie na podstawie ilości uzyskanych punktów:
bdb – powyżej 91%;+db – 81 do 90%; db – 71 do 80%; +dst – 61 do 70%;
dst – 51 do 60%; ndst – poniżej 50%.
5. Student jest zobowiązany do uzyskania pozytywnej oceny z mapy myśli, filmu/nagrania/prezentacji z komentarzem głosowym oraz z uczestnictwa w dyskusji. Uzyskanie przynajmniej jednej oceny niedostatecznej jest równoznaczne z nieuzyskaniem zaliczenia z konwersatorium i niedopuszczeniem do zdawania egzaminu.
6. Podczas trwania konwersatorium, prowadzący ocenia aktywność ciągłą studenta na zajęciach, jego zaangażowanie i przygotowanie do zajęć.
Aktywność ciągłą studenta ocenia się w skali punktowej 0-1, gdzie:
1 pkt - student jest przygotowany do zajęć, bierze czynny udział w zadanych pracach oraz dyskusji i potrafi uzasadniać swoją opinię;
0 pkt - student nie jest przygotowany do zajęć, prezentuje bierna postawę nie uczestniczy w zadanych pracach i dyskusji, nie posiada umiejętności wyrażania i uzasadniania swojej opinii.
bdb – 4 pkt.; +db –3,5 pkt.; db – 3 pkt.; +dst – 2,5 pkt.; dst – 2 pkt.; ndst – poniżej 2 pkt.
7. Ocena z konwersatorium jest średnią ważoną oceny końcowej z przygotowania mapy myśli i filmu/nagrania/prezentacji z komentarzem głosowym informacyjnego oraz uczestnictwa w dyskusji (0,75) i oceny ciągłej aktywności studenta na zajęciach (0,25). Uzyskanie pozytywnej oceny z konwersatorium umożliwia przystąpienie do egzaminu.
8. Dopuszcza się 1 usprawiedliwioną nieobecność w semestrze.
|