Adamik-Szysiak M., Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych, 2018
Bourdieu P., O telewizji. Panowanie dziennikarstwa, Warszawa 2009
Brodzińska-Mirowska B., Profesjonalizacja komunikacji politycznej w dobie mediatyzacji: wyzwania koncepcyjne i badawcze, Atheneum Polskie Studia Politologiczne 62(2)/2019
Carr N., Płytki umysł: jak internet wpływa na nasz mózg, Gliwice, 2013
Churska K., Drobczyński S., Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce, Poznań 2011
d’Ancona M., Postprawda, Warszawa 2018
Dobek – Ostrowska B., Polski system medialny na rozdrożu. Media w polityce, polityka w mediach, Wrocław 2011
Dobek Ostrowska B., Komunikowanie polityczne i publiczne, Warszawa 2006
Galent M., Psychografia, emocje społeczne i nowe formy komunikacji politycznej, „Zeszyty prasoznawcze” t. 60, 2017
Goban-Klas T., Sfera publiczna medialny wzlot i upadek, w: M. Nowina-Konopka, K. Glinka, R. Miernik (red.) Populizm jako narzędzie marketingu politycznego, Kielce 2017
Grabarczuk A., Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych, Gdańsk 2015
Harari Y., Homo deus. Krótka historia jutra, Wydawnictwo Literackie
Iyengar Sh., McGrady J., Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, w: Brock T., C., Green M., C., (red.) Perswazja. Perspektywa psychologiczna, Kraków 2007
Jacuński M., Sieciowe komunikowanie polityczne w Polsce. Perspektywa aktorów politycznych, Wrocław 2016
Jakubowski J., Populizm i social media – małżeństwo z rozsądku?,ePolitikon-24-2017.1.1
Kolczyński M., Mazur M., Broń masowego wrażenia, Warszawa 2009
Kolczyński M., Mazur M., Wojna na wrażenia, Warszawa 2007
Lakomy M., Porebski L., Szybut N., Polityka 2.0. Aktorzy polityczni w świetle nowych technologii, Kraków 2014
Lisowska-Magdziarz M. (a), Medialne narracje tożsamościowe i stosunek do Innego - problem społeczny i dylemat badawczy, Media Biznes Kultura 2018, Numer 1 (4) 2018, s. 47-52
Lisowska-Magdziarz M., Fałszywe wiadomości, mediatyzacja wyobraźni. Odbiór doznaniowy a informowanie i obraz świata w mediach, Studia Medioznawcze numer 4 (75) 2018
Mazur M., Konieczny A., Po co politykom telewizyjne debaty wyborcze? Analiza zawartości polskich debat, Studia Medioznawcze nr 4 (51) 2012
Mazur M., Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993 – 2011, Katowice 2014
Mazzoleni G., Populizm i środki przekazu, w: Wysocka O. (red)., Populizm, Warszawa 2010
Michalczyk S., Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów. Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu, Katowice 2015
Michalczyk S., Komunikowanie polityczne, Katowice 2005
Misiuna J., Molęda-Zdziech M., Łubiarz S. (red.), Amerykańskie wybory prezydenckie w erze postprawdy. Aktorzy, strategie, konteksty., Warszawa 2018
Molęda-Zdziech M., Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego, Warszawa 2013
Nowak E., Ustanawianie agendy politycznej przez media: efekt newsa w Polsce, Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2014
Nowak J., Aktywność obywateli online. Teoria a praktyka, Lublin 2011
Olczyk T., Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI w., Warszawa 2009
Piontek D., Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce, Poznań 2011
Płudowski T., Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych, Warszawa 2008
Postman N., Zabawić się na śmierć, Warszawa 2002
Szpunar M., Nowe-stare medium. Internet między tworzeniem nowych modeli komunikacyjnych a reprodukowaniem schematów komunikowania masowego, Warszawa 2012
Urban M., Zdanowicz A., Manipulacja polityczna w mediach - mit czy rzeczywistość, Studia politologiczne 2012
Wietoszko R., Ideologiczne narracje tożsamościowe w mediach – wymiar informacyjny i konsekwencje ekonomiczne 2018, Numer 1 (4) 2018
Zuba K., Pierwsze telewizyjne debaty wyborcze w Wielkiej Brytanii, Studia Medioznawcze, numer 3 (46) 2011
|