w czasie trwania zajęć prowadzący w sposób ciągły ocenia pracę studenta pod kątem ww. wymagań merytorycznych, weryfikuje jego umiejętności teoretyczne i praktyczne związane z bieżącą tematyką zajęć, ocenia zaangażowanie, solidność i rzetelność podczas pracy i przy sporządzaniu dokumentacji oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów badawczych. Dzięki zastosowaniu metod grywalizacji w procesie dydaktycznym prowadzący aktywizuje studentów i z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi, jak np. quizy Kahoot lub Mentimeter, weryfikuje wiedzę na bieżąco w czasie zajęć, co umożliwia ocenę ciągłą studentów w sposób skwantyfikowany.
Warunkiem możliwości oceny jest kontakt ze studentem audio-wizualny, w razie braku technicznych możliwości uczestnictwa w zajęciach z wykorzystaniem kamery i mikrofonu obligatoryjna jest responsywność ze strony studenta via chat na kanale MS Teams
Ponadto po zakończeniu każdej jednostki ćwiczeniowej student ma 30 minut na dokończenie karty pracy realizowanej w czasie zajęć i przesłanie jej do prowadzącego na wcześniej wskazany adres e-mail (lub udostępnienie pliku w zależności od ustaleń)
Bardzo dobry - student aktywnie uczestniczy w pracach ćwiczeniowych, rozumie celowość podejmowanych czynności, potrafi objaśnić kolejne etapy przeprowadzanych procedur i zna zasadę działania stosowanych technik, zadaje pytania świadczące o jego zaangażowaniu i kreatywności w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz planowaniu dodatkowych eksperymentów, czynnie uczestniczy w dyskusjach dotyczących analizy i interpretacji wyników;
dobry - student potrafi odpowiedzieć na zadane mu pytania, rozumie zasadnicze etapy przeprowadzanych procedur, potrafi zaplanować proste eksperymenty i korzystając z dostępnej literatury interpretować wyniki obserwacji, jest solidny w prowadzeniu dokumentacji prac laboratoryjnych;
dostateczny - student potrzebuje dodatkowych wskazówek od prowadzącego w trakcie wykonywania czynności zleconych oraz przy rozwiązywaniu bieżących problemów, jest słabo zaangażowany w realizację zajęć praktycznych, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji wyników;
niedostateczny - student jest niezaangażowany w wykonywanie prac laboratoryjnych, nie rozumie celu przeprowadzanych czynności ani zleconych zadań, nie prowadzi rzetelnej dokumentacji wykonywanych prac i obserwacji, nie zna podstawowych pojęć potrzebnych do interpretacji wyników;
|