Praktyka pedagogiczno-katechetyczna 2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 11-KRK-TZ-101 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka pedagogiczno-katechetyczna 2 |
Jednostka: | Wydział Teologiczny |
Grupy: |
Przedmioty dla teologii zaocznej nauczycielskiej - 8 sem. |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT PRAKT
|
Typ zajęć: |
Praktyka, 75 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Roman Buchta | |
Prowadzący grup: | Roman Buchta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena wystawiana jest na podstawie przedstawionych przez studenta dokumentów potwierdzających odbycie praktyki w wymaganym wymiarze godzin oraz raportu (oceny) opiekuna praktyki w szkole. |
|
Pełny opis: |
Praktyka pedagogiczna-katechetyczna w szkole ponadpodstawowej ma być systematyczną pracą studenta pod kontrolą i opieką nauczyciela. Celem 4-tygodniowego pobytu w szkole jest zdobycie praktycznej orientacji w zakresie działań opiekuńczo-wychowawczych oraz funkcjonowania placówki oświatowej. Student ma wdrażać się do podejmowania przyszłych samodzielnych działań pedagogicznych poprzez analizę sytuacji w klasie i szkole. |
|
Uwagi: |
Realizacja jednostek lekcyjnych zgodnie z programem |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Praktyka, 75 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Roman Buchta | |
Prowadzący grup: | Roman Buchta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena wystawiana jest na podstawie przedstawionych przez studenta dokumentów potwierdzających odbycie praktyki w wymaganym wymiarze godzin oraz raportu (oceny) opiekuna praktyki w szkole. |
|
Pełny opis: |
Praktyka pedagogiczna-katechetyczna w szkole ponadpodstawowej ma być systematyczną pracą studenta pod kontrolą i opieką nauczyciela. Celem 4-tygodniowego pobytu w szkole jest zdobycie praktycznej orientacji w zakresie działań opiekuńczo-wychowawczych oraz funkcjonowania placówki oświatowej. Student ma wdrażać się do podejmowania przyszłych samodzielnych działań pedagogicznych poprzez analizę sytuacji w klasie i szkole. |
|
Uwagi: |
Realizacja jednostek lekcyjnych zgodnie z programem |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.