Przedmioty dla teologii zaocznej nauczycielskiej - 8 sem. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Teologiczny)
Grupa przedmiotów: Przedmioty dla teologii zaocznej nauczycielskiej - 8 sem.
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020/2021L - semestr letni 2020/2021 2021/2022L - semestr letni 2021/2022 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2020/2021L | 2021/2022L | |||||
11-KRK-TZ-089 |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-KRK-TZ-049 |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wprowadzenie do nauki prawa kanonicznego, zapoznanie z podstawową terminologią prawną oraz zarysem historycznym kształtowania się prawa kanonicznego. Ogólne zapoznanie z treścią I i II księgi KPK (Normy ogólne oraz Lud Boży) |
|
||||
11-KRK-TZ-101 |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-KRK-TZ-051 |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-KRK-TZ-062 |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||