Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Pedagogika porównawcza

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 12-PE-S2-3PP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Pedagogika porównawcza
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)

Okres: 2015-10-01 - 2016-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Barbara Grabowska
Prowadzący grup: Barbara Grabowska, Alicja Hruzd-Matuszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Pełny opis:

- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach;

- zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej;

- rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2016-10-01 - 2017-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Barbara Grabowska
Prowadzący grup: Barbara Grabowska, Alicja Hruzd-Matuszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%)

Pełny opis:

- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach;

- zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej;

- rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-18
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Barbara Grabowska
Prowadzący grup: Barbara Grabowska, Alicja Hruzd-Matuszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%)

Pełny opis:

- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach;

- zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej;

- rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Barbara Grabowska
Prowadzący grup: Anton Dragomiletskii, Barbara Grabowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%)

Pełny opis:

- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach;

- zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej;

- rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-23
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Barbara Grabowska
Prowadzący grup: Anton Dragomiletskii, Barbara Grabowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%)

Pełny opis:

- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach;

- zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej;

- rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.