Pedagogika porównawcza
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-PE-S2-3PP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pedagogika porównawcza | ||
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
4.00 ![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2015-10-01 - 2016-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Barbara Grabowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Grabowska, Alicja Hruzd-Matuszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Pełny opis: |
- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach; - zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej; - rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Barbara Grabowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Grabowska, Alicja Hruzd-Matuszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%) |
|
Pełny opis: |
- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach; - zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej; - rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Barbara Grabowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Grabowska, Alicja Hruzd-Matuszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%) |
|
Pełny opis: |
- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach; - zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej; - rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Barbara Grabowska | |
Prowadzący grup: | Anton Dragomiletskii, Barbara Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%) |
|
Pełny opis: |
- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach; - zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej; - rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Barbara Grabowska | |
Prowadzący grup: | Anton Dragomiletskii, Barbara Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (egzamin 60%, prezentacja, pogadanka, dyskusja 20%, projekt, dyskusja 20%) |
|
Pełny opis: |
- uzyskanie przez studenta wiedzy o założeniach i przemianach systemów i instytucji działalności pedagogicznej (oświatowo-wychowawczej), zwłaszcza o współczesnej sytuacji szkolnictwa w różnych krajach; - zrozumienie roli komparatystycznych badań pedagogicznych dla projektowania działalności pedagogicznej i prowadzenia polityki oświatowej; - rozwinięcie umiejętności porównywania i oceniania różnych systemów i instytucji działalności pedagogicznej oraz założeń i realizacji polityki edukacyjnej |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.