Wczesna interwencja - wczesne wspomaganie - podstawy teoretyczne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 52-WW-NP-WIWWPT |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wczesna interwencja - wczesne wspomaganie - podstawy teoretyczne |
Jednostka: | Uniwersytet Otwarty w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sylwia Wrona | |
Prowadzący grup: | Sylwia Wrona | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna ze wszystkich sposób weryfikacji efektów kształcenia |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowane zostaną badania oraz dobre praktyki w ramach wczesnego wspomagania rozwoju skoncentrowanego na rodzinie i jej wiodącej roli w usprawnianiu dziecka i rodziny. Aktualne badania naukowe wskazują że rodzice oraz inni członkowie rodzinie mają największy wpływ na rozwój małego dziecka z niepełnosprawnością w ramach systemu wsparcia instytucjonalnego i pozainstytucjonalnego. Zaprezentowana zostanie nowa rola specjalisty WWR oraz zmiana roli rodziców jako aktywnych członków zespołu transdyscyplinarnego. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sylwia Wrona | |
Prowadzący grup: | Sylwia Wrona | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna ze wszystkich sposób weryfikacji efektów kształcenia |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowane zostaną badania oraz dobre praktyki w ramach wczesnego wspomagania rozwoju skoncentrowanego na rodzinie i jej wiodącej roli w usprawnianiu dziecka i rodziny. Aktualne badania naukowe wskazują że rodzice oraz inni członkowie rodzinie mają największy wpływ na rozwój małego dziecka z niepełnosprawnością w ramach systemu wsparcia instytucjonalnego i pozainstytucjonalnego. Zaprezentowana zostanie nowa rola specjalisty WWR oraz zmiana roli rodziców jako aktywnych członków zespołu transdyscyplinarnego. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.