Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W1-LO-S1-TIS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy |
Jednostka: | Wydział Humanistyczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Olga Przybyla | |
Prowadzący grup: | Olga Przybyla | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Aktywna obecność na zajęciach; przygotowanie się do zajęć, ocena z wystąpienia w trakcie zajęć. |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu studenci zostają wyposażeni w wiedzę na temat celów i założeń metody integracji sensorycznej. Studenci zostaną również wprowadzani w problematykę terapii integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy, dostrzegają współzależności funkcjonowania na poziomach wszystkich kanałów sensorycznych i ich współzależności dla programowania języka i zachowań językowych. Omawiane są trudności, których mogą doświadczać dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Studenci poznają między innymi zasady, metody, formy pracy wspomagające terapię zaburzeń mowy z zastosowaniem elementów metody integracji sensorycznej. |
|
Uwagi: |
3 semestr logopedii I st. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Olga Przybyla | |
Prowadzący grup: | Olga Przybyla | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Aktywna obecność na zajęciach; przygotowanie się do zajęć, ocena z wystąpienia w trakcie zajęć. |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu studenci zostają wyposażeni w wiedzę na temat celów i założeń metody integracji sensorycznej. Studenci zostaną również wprowadzani w problematykę terapii integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy, dostrzegają współzależności funkcjonowania na poziomach wszystkich kanałów sensorycznych i ich współzależności dla programowania języka i zachowań językowych. Omawiane są trudności, których mogą doświadczać dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Studenci poznają między innymi zasady, metody, formy pracy wspomagające terapię zaburzeń mowy z zastosowaniem elementów metody integracji sensorycznej. |
|
Uwagi: |
3 semestr logopedii I st. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT L
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Olga Przybyla | |
Prowadzący grup: | Olga Przybyla | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Laboratorium - Zaliczenie z modułu |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Aktywna obecność na zajęciach; przygotowanie się do zajęć, ocena z wystąpienia w trakcie zajęć. |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu studenci zostają wyposażeni w wiedzę na temat celów i założeń metody integracji sensorycznej. Studenci zostaną również wprowadzani w problematykę terapii integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy, dostrzegają współzależności funkcjonowania na poziomach wszystkich kanałów sensorycznych i ich współzależności dla programowania języka i zachowań językowych. Omawiane są trudności, których mogą doświadczać dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Studenci poznają między innymi zasady, metody, formy pracy wspomagające terapię zaburzeń mowy z zastosowaniem elementów metody integracji sensorycznej. |
|
Uwagi: |
3 semestr logopedii I st. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT L
L
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Olga Przybyla | |
Prowadzący grup: | Olga Przybyla | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Laboratorium - Zaliczenie z modułu |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Aktywna obecność na zajęciach; przygotowanie się do zajęć, ocena z wystąpienia w trakcie zajęć. |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu studenci zostają wyposażeni w wiedzę na temat celów i założeń metody integracji sensorycznej. Studenci zostaną również wprowadzani w problematykę terapii integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy, dostrzegają współzależności funkcjonowania na poziomach wszystkich kanałów sensorycznych i ich współzależności dla programowania języka i zachowań językowych. Omawiane są trudności, których mogą doświadczać dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Studenci poznają między innymi zasady, metody, formy pracy wspomagające terapię zaburzeń mowy z zastosowaniem elementów metody integracji sensorycznej. |
|
Uwagi: |
3 semestr logopedii I st. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-03-15 |
Przejdź do planu
PN WT L
L
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Olga Przybyla | |
Prowadzący grup: | Olga Przybyla | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Laboratorium - Zaliczenie z modułu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.