Profesor Uczelni w jednostce Wydział Humanistyczny
|
dr hab.
Olga Przybyla
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
czwartek, 13.00-13.45
Zainteresowania
Problemy dydaktyki języka, organizacji procesu dydaktycznego oraz pragmalingwistyki; zaburzenia mowy; diagnoza i terapia logopedyczna z elementami integracji sensorycznej oraz surdologopedia, ze szczególnym uwzględnieniem audiogennych uwarunkowań zaburzeń mowy i badaniu złożonych spostrzeżeń słuchowych. Badania obejmują także zagadnienia pracy z dziećmi i młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym aspektów wczesnej interwencji logopedycznej czy oceny kompetencji lingwistycznej i komunikacyjnej dzieci z obniżoną normą intelektualną oraz całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Koordynowane przedmioty
2014/2015Z - Podstawy dydaktyki 02-FP-PN-S1-PD
2015/2016L - Podstawy dydaktyki 02-FP-PN-S1-PD
2016/2017Z - Praktyki dydaktyczne śródroczne w SP 02-FP-PN-S1-PDS
2016/2017L - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP II 02-FP-PN-S1-DJL.2
2016/2017L - Podstawy dydaktyki 02-FP-PN-S1-PD
2016/2017L - Warsztaty ortograficzne i interpunkcyjne 02-FP-PN-S1-WOI
2017/2018Z - Podstawy logopedii 02-FP-PN-S2-PL
2017/2018Z - Trudności w czytaniu i pisaniu 02-KP-S1-TCP
2017/2018Z - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacji 02-KP-LOG-S1-WoU
2017/2018L - Podstawy dydaktyki 02-FP-PN-S1-PD
2017/2018L - Prawny i etyczny wymiar działań edukacyjnych 02-FP-PN-S2-PEWDE
2017/2018L - Warsztaty ortograficzne i interpunkcyjne 02-FP-PN-S1-WOI
2018/2019Z - Podstawy logopedii 02-FP-PN-S2-PL
2018/2019Z - Praktyki dydaktyczne śródroczne w SP 02-FP-PN-S1-PDS
2018/2019Z - Trudności w czytaniu i pisaniu 02-KP-S1-TCP
2018/2019Z - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacji 02-KP-LOG-S1-WoU
2018/2019L - Podstawy dydaktyki 02-FP-PN-S1-PD
2018/2019L - Prawny i etyczny wymiar działań edukacyjnych 02-FP-PN-S2-PEWDE
2018/2019L - Warsztaty ortograficzne i interpunkcyjne 02-FP-PN-S1-WOI
2019/2020Z - Podstawy logopedii 02-FP-PN-S2-PL
2019/2020Z - Praktyki dydaktyczne śródroczne w SP 02-FP-PN-S1-PDS
2019/2020Z - Trudności w czytaniu i pisaniu 02-KP-S1-TCP
2019/2020Z - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacji 02-KP-LOG-S1-WoU
2019/2020L - Prawny i etyczny wymiar działań edukacyjnych 02-FP-PN-S2-PEWDE
2020/2021Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST
2020/2021Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS
2020/2021Z - Podstawy logopedii W1-FP-N-S2-PL
2020/2021Z - Rozwój mowy i języka dziecka 34P-NJPO-NP-RMD
2020/2021Z - Trudności w czytaniu i pisaniu 02-KP-S1-TCP
2020/2021L - Podstawy dydaktyki W1-FP-N-S1-PD
2020/2021L - Prawny i etyczny wymiar działań edukacyjnych W1-FP-N-S2-PEWDE
2021/2022Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST
2021/2022Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS
2021/2022Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP
2021/2022Z - Rozwój mowy i języka dziecka 34P-NJPO-NP-RMD
2021/2022L - Podstawy dydaktyki W1-FP-N-S1-PD
2021/2022L - Prawny i etyczny wymiar działań edukacyjnych W1-FP-N-S2-PEWDE
2021/2022L - Prawny i etyczny wymiar działań edukacyjnych W1-FP-N-S2-PiEWD
2022/2023Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST
2022/2023Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS
2022/2023Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP
2022/2023Z - Praktyki zawodowe: dydaktyczne ciągłe w SP W1-FP-N-S1-PDSP
2022/2023Z - Rozwój mowy i języka dziecka 34P-NJPO-NP-RMD
2022/2023L - Warsztaty ortograficzne i interpunkcyjne W1-FP-N-S1-WOI
2023/2024Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST
2023/2024Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS
2023/2024Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP
2023/2024Z - Podstawowe obszary interwencji logopedycznej: zaburzenia w czytaniu i pisaniu W1-LO-S1-POIL-ZCP
2023/2024Z - Rozwój mowy dziecka jako element praktyki pedagogiczno-psychologicznej (kwalifikacyjne) 34P-NPJP19-KWA-RMD
2023/2024Z - Rozwój mowy i języka dziecka 34P-NJPO-NP-RMD
2024/2025Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST
2024/2025Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS
2024/2025Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP
Prowadzone przedmioty
2004/2005Z - Dydaktyka języka polskiego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej 02-PO2Z3510:
Ćwiczenia (grupa 1)
2008/2009Z - Fonetyka i fonologia języka polskiego 02P-LOG-FFJP:
Ćwiczenia (grupa 1), egzamin (grupa 1)
2013/2014Z - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP I 02-FP-PN-S1-DJL.1:
Ćwiczenia (grupa 4)
2013/2014Z - Komunikacja językowa osób z uszkodzonym słuchem 02P-NP-SL-9:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Trudności w uczeniu się czytania i pisania oraz specyficzne zaburzenia językowe (SLI) 02P-NP-LG-20:
Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Elementy integracji sensorycznej w diagnozie i terapii neurologopedycznej 02P-NP-NL-23:
Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Elementy integracji sensorycznej w rozwijaniu sprawności językowej i komunikacyjnej dziecka 02P-NP-LG-19:
Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Trudności w uczeniu się czytania i pisania oraz specyficzne zaburzenia językowe (SLI) 02P-NP-LG-20:
Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Warsztaty ortograficzne i interpunkcyjne 02-FP-PN-S1-WOI:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2014/2015Z - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP I 02-FP-PN-S1-DJL.1:
Ćwiczenia (grupa 4)
2014/2015L - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP II 02-FP-PN-S1-DJL.2:
Ćwiczenia (grupa 4)
2014/2015L - Dydaktyka języka polskiego 02-FP-PN-S2-DJP:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2014/2015L - Elementy integracji sensorycznej w praktyce logopedycznej 02P-NP-LG-57:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Warsztaty ortograficzne i interpunkcyjne 02-FP-PN-S1-WOI:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2014/2015L - Zajęcia warsztatowe i praktyka logopedyczna (cz.1) 02P-NP-LG-59.1:
Laboratorium (grupa 1)
2015/2016Z - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP I 02-FP-PN-S1-DJL.1:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2015/2016Z - Zajęcia warsztatowe i praktyka logopedyczna (cz.2) 02P-NP-LG-59.2:
Laboratorium (grupa 1)
2015/2016L - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP II 02-FP-PN-S1-DJL.2:
Ćwiczenia (grupa 3)
2015/2016L - Elementy integracji sensorycznej w praktyce logopedycznej 02P-NP-LG-57:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP I 02-FP-PN-S1-DJL.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017Z - Praktyki dydaktyczne śródroczne w SP 02-FP-PN-S1-PDS:
Praktyka (grupa 2), Praktyka (grupa 3)
2016/2017L - Dydaktyka języka i literatury polskiej w zakresie SP II 02-FP-PN-S1-DJL.2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016/2017L - Elementy integracji sensorycznej w praktyce logopedycznej 02P-NP-LG-57:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Warsztaty ortograficzne i interpunkcyjne 02-FP-PN-S1-WOI:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2016/2017L - Zajęcia warsztatowe i praktyka logopedyczna (cz.3) 02P-NP-LG-59.3:
Laboratorium (grupa 1)
2017/2018Z - Elementy integracji sensorycznej w diagnozie i terapii neurologopedycznej 02P-NP-NL-45:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacji 02-KP-LOG-S1-WoU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Dydaktyka pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacyjnym 02-KP-LOG-S1-DPZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Elementy integracji sensorycznej w praktyce logopedycznej 02P-NP-LG-57:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych 02-FP-PN-S1-WoU:
Ćwiczenia (grupa 2)
2018/2019Z - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacji 02-KP-LOG-S1-WoU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Dydaktyka pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacyjnym 02-KP-LOG-S1-DPZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019L - Elementy integracji sensorycznej w praktyce logopedycznej 02P-NP-LG-57:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Elementy integracji sensorycznej w diagnozie i terapii neurologopedycznej 02P-NP-NL-45:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacji 02-KP-LOG-S1-WoU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Dydaktyka pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na I i II etapie edukacyjnym 02-KP-LOG-S1-DPZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - Elementy integracji sensorycznej w praktyce logopedycznej W1-NP-EIS:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Wiedza o uczniu o specjalnych potrzebach edukacyjnych 02-FP-PN-S1-WoU:
Ćwiczenia (grupa 2)
2020/2021Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - Wspomaganie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych W1-FP-N-S1-WUoS:
Ćwiczenia (grupa 3)
2021/2022Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021/2022Z - Wspomaganie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych W1-FP-N-S1-WUoS:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022/2023Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST:
Laboratorium (grupa 1)
2022/2023Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS:
Laboratorium (grupa 1)
2022/2023Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023Z - Wspomaganie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych W1-FP-N-S1-WUoS:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022/2023L - Psychologiczne potrzeby dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym W1-LO-S1-PPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Dydaktyka pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych W1-LO-S1-DPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST:
Laboratorium (grupa 1)
2023/2024Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS:
Laboratorium (grupa 1)
2023/2024Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024Z - Podstawowe obszary interwencji logopedycznej: zaburzenia w czytaniu i pisaniu W1-LO-S1-POIL-ZCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Rozwój mowy dziecka jako element praktyki pedagogiczno-psychologicznej (kwalifikacyjne) 34P-NPJP19-KWA-RMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023/2024Z - Wspomaganie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych W1-FP-N-S1-WUoS:
Laboratorium (grupa 2)
2023/2024L - Moduł dyplomowy: Seminarium magisterskie (tutoring) I W1-FP-S2-SM.1:
tutoring (grupa 4)
2023/2024L - Psychologiczne potrzeby dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym W1-LO-S1-PPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Seminarium magisterskie 1 (moduł fakultatywny dyplomowy) W1-LO-S2-SM1:
seminarium (grupa 5)
2024/2025Z - Dydaktyka pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych W1-LO-S1-DPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024/2025Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - integracja sensoryczna w terapii W1-LO-S1-IST:
Laboratorium (grupa 1)
2024/2025Z - Metody wspierające terapię logopedyczną - terapia integracji sensorycznej dziecka z zaburzeniami mowy W1-LO-S1-TIS:
Laboratorium (grupa 1)
2024/2025Z - Metodyka nauki czytania i pisania W1-LO-S1-MNCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024/2025Z - Podstawowe obszary interwencji logopedycznej: zaburzenia w czytaniu i pisaniu W1-LO-S1-POIL-ZCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)