Praca z dzieckiem z trudnościami wychowawczymi
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PE-EWP2-N2-1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praca z dzieckiem z trudnościami wychowawczymi |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N W
C
C
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Weryfikacja wiedzy studentów odbędzie się poprzez test. Kryteria oceny: 8,5-9 pkt – bardzo dobry 8 pkt – dobry plus 7,5- 7 pkt – dobry 6,5 - pkt – dostateczny plus 6 - pkt – dostateczny |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z pojęciem trudności wychowawczych i ich rodzajami z uwzględnieniem aspektów: wychowawczych, społecznych, psychologicznych, dydaktycznych. Student pozna symptomy trudności wychowawczych i ich przyczyny: egzogenne i endogenne oraz metody pomocne w przezwyciężaniu i zapobieganiu zaburzeniom w zachowaniu w pracy wychowawczej z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N C
C
C
W
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Samborska | |
Prowadzący grup: | Iwona Samborska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Zaliczenie modułu odbywa się na podstawie średniej ocen z ćwiczeń oraz z wykładu. Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej arytmetycznej ocen z ćwiczeń (oceny uzyskane z poszczególnych elementów weryfikacji efektów uczenia się) oraz z wykładu (ocena z kolokwium). W przypadku otrzymania oceny niedostatecznej z ćwiczeń i/lub wykładu, należy ją poprawić w ustalonym terminie. Ocena niedostateczna będzie brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest poznanie przez studentów specyfiki trudności wychowawczych, w tym m.in. ich rodzajów, przyczyn oraz metod służących niwelowaniu oraz przezwyciężaniu trudności wychowawczych. Przejawy trudności wychowawczych rozpatrywane są w kontekście wychowawczym, społecznym, psychologicznym, dydaktycznym oraz dotyczą dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. |
|
Uwagi: |
Ćwiczenia odbywają się w formie kontaktowej, wykład prowadzony jest z wykorzystaniem narzędzia edukacji zdalnej (Teams). |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT W
SO N C
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Samborska | |
Prowadzący grup: | Iwona Samborska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Zaliczenie modułu odbywa się na podstawie średniej ocen z ćwiczeń oraz z wykładu. Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej arytmetycznej ocen z ćwiczeń (oceny uzyskane z poszczególnych elementów weryfikacji efektów uczenia się) oraz z wykładu (ocena z kolokwium). W przypadku otrzymania oceny niedostatecznej z ćwiczeń i/lub wykładu, należy ją poprawić w ustalonym terminie. Ocena niedostateczna będzie brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest poznanie przez studentów specyfiki trudności wychowawczych, tj. m.in. ich rodzaje, przyczyny oraz metody służące niwelowaniu oraz przezwyciężaniu trudności wychowawczych. Przejawy trudności wychowawczych rozpatrywane są w kontekście wychowawczym, społecznym, psychologicznym, dydaktycznym, prawnym oraz dotyczą wczesnej edukacji dziecka. |
|
Uwagi: |
https://informator.us.edu.pl/programmes/list/second/PE/W3-N2PE19.2020/ https://informator.us.edu.pl/modules/93949/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.