Gry i zabawy w pracy z dziećmi
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PE-MJN2-PPIW-2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Gry i zabawy w pracy z dziećmi |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Skop | |
Prowadzący grup: | Karolina Skop | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenie podlegają: a. obecność na zajęciach – dozwolona 1 nieobecność, każdą kolejną należy odpracować b. aktywny udział w zajęciach (praktyczne i merytoryczne przygotowanie do zajęć, udział w dyskusji, udział w aktywnościach proponowanych przez prowadzącego) c. wkład w przygotowanie projektu zespołowego: e-booka z wykazem gier i zabaw do wykorzystania w pracy z dziećmi w przedszkolu i klasach I-III d. kolokwium zaliczeniowe (na ostatnich zajęciach, test online) |
|
Pełny opis: |
Zajęcia 1. Gra i zabawa – cele, podobieństwa, różnice. Zabawa jako naturalna czynność wieku dziecięcego. Zajęcia 2. Integracja zespołu klasowego. Gry i zabawy integracyjne – dobór, organizacja i realizacja. Gry i zabawy rozwijające współpracę i współdziałanie. Zajęcia 3. Gry i zabawy ruchowe. Gry i zabawy orientacyjno-porządkowe. Gry i zabawy przy muzyce. Zajęcia 4. Gry i zabawy jako wsparcie działań edukacyjnych. Gry i zabawy śródlekcyjne/ gry i zabawy kształtujące zdolność koncentracji. Zajęcia 5. Gry i zabawy jako wsparcie działań terapeutycznych. Relaksacja, radzenie sobie z emocjami, przeciwdziałanie agresji, oswajanie lęku. Zajęcia 6. Gry i zabawy w terenie. Gry planszowe, które warto znać. Gry i zabawy w sieci. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Mnich | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Mnich, Karolina Skop | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Skop | |
Prowadzący grup: | Karolina Skop | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa ustalana jest na podstawie aktywności na zajęciach, oceny przygotowanego projektu oraz oceny z kolokwium zaliczeniowego. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot poruszający kwestie zabawy jako naturalnej aktywności dziecka oraz wykorzystania zabawy w edukacji. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Skop | |
Prowadzący grup: | Karolina Skop | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa ustalana jest na podstawie aktywności na zajęciach, oceny przygotowanego projektu oraz oceny z kolokwium zaliczeniowego. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot poruszający kwestie zabawy jako naturalnej aktywności dziecka oraz wykorzystania zabawy w edukacji. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-03-16 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.