Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PE-MJN3-PPIW-19 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO C
N W
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Krasoń | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Krasoń, Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej ważonej ocen z wykładu (kolokwium 1 - przy czym wynik kolokwium realizowanego podczas wykładów stanowi 60% ostatecznego rezultatu) ćwiczeń (pisemny projekt zajęć, prezentacja ekspresyjna, aktywność podczas dyskusji – 40%). W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń i/lub wykładu, która musi zostać poprawiona w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej oceny końcowej modułu |
|
Pełny opis: |
Moduł zawiera poszerzone treści z zakresu polisensorycznej analizy i interpretacji tekstu literackiego w edukacji i terapii. Celem zajęć jest zapoznanie studenta ze strategią VAKT i przygotowanie go do stosowania tej strategii w trakcie działań edukacyjnych dotyczących analizy tekstu. Zajęcia realizowane w ramach modułu przygotują studenta do dokonywania świadomych wyborów literatury stosowanej dla rozwoju potencjału intelektualnego ucznia oraz kompetencji emocjonalnych własnych i wychowanka. Zajęcia w formie wykładowej i ćwiczeniowej oraz praca własna studenta mają doprowadzić do uzyskania zakładanych efektów kształcenia modułu. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO W
N C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Krasoń | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Krasoń, Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej ważonej ocen z wykładu (kolokwium 1 - przy czym wynik kolokwium realizowanego podczas wykładów stanowi 60% ostatecznego rezultatu) ćwiczeń (pisemny projekt zajęć, prezentacja ekspresyjna, aktywność podczas dyskusji – 40%). W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń i/lub wykładu, która musi zostać poprawiona w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej oceny końcowej modułu |
|
Pełny opis: |
Moduł zawiera poszerzone treści z zakresu polisensorycznej analizy i interpretacji tekstu literackiego w edukacji i terapii. Celem zajęć jest zapoznanie studenta ze strategią VAKT i przygotowanie go do stosowania tej strategii w trakcie działań edukacyjnych dotyczących analizy tekstu. Zajęcia realizowane w ramach modułu przygotują studenta do dokonywania świadomych wyborów literatury stosowanej dla rozwoju potencjału intelektualnego ucznia oraz kompetencji emocjonalnych własnych i wychowanka. Zajęcia w formie wykładowej i ćwiczeniowej oraz praca własna studenta mają doprowadzić do uzyskania zakładanych efektów kształcenia modułu. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Krasoń | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Krasoń, Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej ważonej ocen z wykładu (kolokwium 1 - przy czym wynik kolokwium realizowanego podczas wykładów stanowi 60% ostatecznego rezultatu) ćwiczeń (pisemny projekt zajęć, prezentacja ekspresyjna, aktywność podczas dyskusji – 40%). W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń i/lub wykładu, która musi zostać poprawiona w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej oceny końcowej modułu |
|
Pełny opis: |
Moduł zawiera poszerzone treści z zakresu polisensorycznej analizy i interpretacji tekstu literackiego w edukacji i terapii. Celem zajęć jest zapoznanie studenta ze strategią VAKT i przygotowanie go do stosowania tej strategii w trakcie działań edukacyjnych dotyczących analizy tekstu. Zajęcia realizowane w ramach modułu przygotują studenta do dokonywania świadomych wyborów literatury stosowanej dla rozwoju potencjału intelektualnego ucznia oraz kompetencji emocjonalnych własnych i wychowanka. Zajęcia w formie wykładowej i ćwiczeniowej oraz praca własna studenta mają doprowadzić do uzyskania zakładanych efektów kształcenia modułu. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-03-16 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.