Profesor w jednostce Wydział Nauk Społecznych
|
prof. dr hab.
Katarzyna Krasoń
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Zainteresowania
Pedagog twórczości, muzyk, literaturoznawca, zajmuje się zagadnieniami ekspresji estetycznej i arteterapii. Zainteresowania badawcze to edukacja i wychowanie estetyczne dziecka, zwłaszcza obcowanie ze sztuką: literaturą, muzyką, teatrem i tańcem, głównie w wymiarze ekspresyjnym i terapeutycznym. Bada potencjalność pedagogiczną przekładu intersemiotycznego i wizualizacji przestrzennej.
Organizuje Festiwale Ekspresji Dziecięcej oraz Ogólnopolskie Konferencje Naukowe na temat Sztuka i Edukacja, Edukacja przez Sztukę.
Członkini kolegium redakcyjnego czasopisma “The New Educational Review”
Koordynowane przedmioty
2010/2011L - Pedagogika ogólna 02-08N3s2B032
2012/2013L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05
2012/2013L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05
2012/2013L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-N1-22
2012/2013L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-S1-22
2013/2014L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05
2013/2014L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05
2013/2014L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-N1-22
2013/2014L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-S1-22
2014/2015Z - Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-N2-13
2014/2015Z - Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-S2-12
2014/2015Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-N2-142
2014/2015Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-S2-12.2
2014/2015Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-OP-N2-14.2
2014/2015L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05
2014/2015L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05
2014/2015L - Seminarium (cz.2) 06-PE-EWP-S2-13.1
2014/2015L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-N1-22
2014/2015L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-S1-22
2015/2016Z - Literatura dla dzieci 06P-WWP-NP-Lit
2015/2016Z - Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-N2-13
2015/2016Z - Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-S2-12
2015/2016Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-N2-142
2015/2016Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-S2-12.2
2015/2016Z - Seminarium (sem. 1) 06-PE-OP-S1-21
2015/2016L - Literatura dla dzieci 06P-WWP-NP-Lit
2015/2016L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05
2015/2016L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05
2015/2016L - Seminarium (cz.2) 06-PE-EWP-S2-13.1
2015/2016L - Seminarium (cz.2) 06-PE-N2-WIP-13.1
2015/2016L - Seminarium (cz.4) 06-PE-EWP-S2-15.3
2015/2016L - Seminarium (sem. 2) 06-PE-OP-S1-21.1
2015/2016L - Seminarium - (cz.4) 06-PE-EWP-N2-15.3
2015/2016L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA
2015/2016L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-N1-22
2015/2016L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-S1-22
2015/2016 - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER
2015/2016 - Seminarium doktoranckie 06D-5.6-IIISEM
2016/2017 - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER
2016/2017Z - Literatura dla dzieci 06P-WWP-NP-Lit
2016/2017Z - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06P-TP-NP-PPLD
2016/2017Z - Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-N2-13
2016/2017Z - Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-S2-12
2016/2017Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-N2-142
2016/2017Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-S2-12.2
2016/2017Z - Seminarium (sem. 1) 06-PE-OP-S1-21
2016/2017Z - Seminarium (sem. 3) 06-PE-OP-S1-21.2
2016/2017Z - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA
2016/2017L - Literatura dla dzieci 06P-WWP-NP-Lit
2016/2017L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05
2016/2017L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05
2016/2017L - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06P-TP-NP-PPLD
2016/2017L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA
2016/2017L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-N1-22
2016/2017L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-S1-22
2017/2018Z - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER
2017/2018Z - Literatura dla dzieci 06P-WWP-NP-Lit
2017/2018Z - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA
2017/2018L - Literatura dla dzieci 06P-WWP-NP-Lit
2017/2018L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05
2017/2018L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05
2017/2018L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA
2017/2018L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-N1-22
2017/2018L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-S1-22
2018/2019Z - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER
2018/2019Z - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06P-TP-NP-PPLD
2018/2019L - Biblioterapia dynamiczna 06-AR-S1-26
2018/2019L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05
2018/2019L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05
2018/2019L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KERO-NP-AwPzONI
2018/2019L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-N1-22
2018/2019L - Zagadnienia kultury współczesnej 06-PE-OG-S1-22
2019/2020Z - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER
2019/2020Z - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KERO-NP-AwPzONI
2019/2020L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-EWP-S2-PSANT
2019/2020L - Polisensoryczna analiza interpretacja tekstu literackiego w edukacji terapii W3-PE-EWP-N2-PAIT
2019/2020L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-N1-ZKW
2019/2020L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-S1-ZKW
2020/2021Z - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER
2020/2021L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-EWP-S2-PSANT
2020/2021L - Polisensoryczna analiza interpretacja tekstu literackiego w edukacji terapii W3-PE-EWP-N2-PAIT
2020/2021L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-N1-ZKW
2020/2021L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-S1-ZKW
2021/2022L - Biblioterapia dynamiczna W3-AR2-S1-1
2021/2022L - Kształcenie literackie w wychowaniu i edukacji W3-PE-MJN3-PPIW-12
2021/2022L - Kształcenie literackie w wychowaniu i edukacji W3-PE-MJS3-PPIW-12
2021/2022L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-EWP-S2-PSANT
2021/2022L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJN3-PPIW-19
2021/2022L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJS3-PPIW-19
2021/2022L - Polisensoryczna analiza interpretacja tekstu literackiego w edukacji terapii W3-PE-EWP-N2-PAIT
2021/2022L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-S1-ZKW
2022/2023L - Biblioterapia dynamiczna W3-AR2-S1-1
2022/2023L - Kształcenie literackie w wychowaniu i edukacji W3-PE-MJN3-PPIW-12
2022/2023L - Kształcenie literackie w wychowaniu i edukacji W3-PE-MJS3-PPIW-12
2022/2023L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJN3-PPIW-19
2022/2023L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJS3-PPIW-19
2022/2023L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-N1-ZKW
2022/2023L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-S1-ZKW
2023/2024L - Biblioterapia dynamiczna W3-AR2-S1-1
2023/2024L - Kształcenie literackie w wychowaniu i edukacji W3-PE-MJN3-PPIW-12
2023/2024L - Kształcenie literackie w wychowaniu i edukacji W3-PE-MJS3-PPIW-12
2023/2024L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJN3-PPIW-19
2023/2024L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJS3-PPIW-19
2023/2024L - Zagadnienia kultury współczesnej W3-PE-OG-S1-ZKW
Prowadzone przedmioty
2005/2006L - Polisensoryczna analiza tekstu literackiego 06-PELWI029:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2005/2006L - Polisensoryczna analiza tekstu literackiego 06-PELWP029:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2005/2006L - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06-PE108W:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2005/2006L - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06-PE117WZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007Z - Polisensoryczna analiza tekstu literackiego 06-PELWI029:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007Z - Polisensoryczna analiza tekstu literackiego 06-PELWP029:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007Z - Polisensoryczna analiza tekstu literackiego 06-PELZWP029:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007Z - Przedmiot do wyboru - Biblioterapia ekspresyjna (aktywna) 06-PE228S:
Ćwiczenia (grupa 1)
2006/2007L - Kształcenie literackie w klasach poczatkowych 06-PE107W:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007L - Kształcenie literackie w klasach początkowych 06-PE116WZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007L - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06-PE108W:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007L - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06-PE117WZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007L - Przedmiot do wyboru - Komunikacja metaforyczna w terapii i promocji zdrowia 06-PE443ZZ:
Ćwiczenia (grupa 1)
2006/2007L - Przedmiot do wyboru - Techniki parateatralne jako wsparcie rozwoju 06-PE229S:
Ćwiczenia (grupa 1)
2006/2007L - Psychodydaktyka twórczości dziecięcej 06-PELWI037:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2006/2007L - Psychodydaktyka twórczości dziecięcej 06-PELWP037:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2007/2008Z - Kształcenie literackie w przedszkolu i klasach początkowych 06-108ZWP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Wykład (grupa 1)
2007/2008Z - Polisensoryczna analiza tekstu literackiego 06-PELZWP029:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2007/2008L - Kształcenie literackie w klasach poczatkowych 06-PE107W:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2007/2008L - Kształcenie literackie w klasach początkowych 06-PE116WZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2007/2008L - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06-PE108W:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2007/2008L - Polisensoryczna percepcja literatury dziecięcej 06-PE117WZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2012/2013L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2012/2013L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-N1-07:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-S1-07:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2014/2015 - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-IVR-KIER.PE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2015/2016L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-N1-07:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-S1-07:
Wykład (grupa 1)
2015/2016L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2015/2016L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2015/2016L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016 - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2016/2017 - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2016/2017Z - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-N1-07:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-S1-07:
Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - Kierunki rozwoju współczesnej pedagogiki 06D-Z15.16Pe-IVKIER:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2017/2018Z - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-N1-07:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KO-NP-WEA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-N1-07:
Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-S1-07:
Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-N2-WIP-05:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii 06-PE-S2-WIP-05:
Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Seminarium – dyplomowy projekt arteterapeutyczny s. 2 06-AR-S1-12.1:
seminarium (grupa 1)
2018/2019L - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KERO-NP-AwPzONI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Wybrane elementy arteterapii w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie 06P-KERO-NP-AwPzONI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-N1-07:
Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-S1-07:
Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-EWP-S2-PSANT:
Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Polisensoryczna analiza interpretacja tekstu literackiego w edukacji terapii W3-PE-EWP-N2-PAIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Seminarium – dyplomowy projekt arteterapeutyczny s. 2 06-AR-S1-12.1:
seminarium (grupa 1)
2020/2021L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-N1-07:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Kształcenie literackie w wychowaniu, edukacji i terapii 06-PE-EWP-S1-07:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-EWP-S2-PSANT:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Polisensoryczna analiza interpretacja tekstu literackiego w edukacji terapii W3-PE-EWP-N2-PAIT:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Seminarium – dyplomowy projekt arteterapeutyczny s. 2 06-AR-S1-12.1:
seminarium (grupa 1)
2021/2022L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-EWP-S2-PSANT:
Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJN3-PPIW-19:
Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJS3-PPIW-19:
Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Polisensoryczna analiza interpretacja tekstu literackiego w edukacji terapii W3-PE-EWP-N2-PAIT:
Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJN3-PPIW-19:
Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJS3-PPIW-19:
Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Polisensoryczna analiza i interpretacja tekstu literackiego w edukacji i terapii W3-PE-MJN3-PPIW-19:
Wykład (grupa 1)