Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wspomaganie rozwoju psychoruchowego

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W3-PE-OWITP5-S1-8
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Wspomaganie rozwoju psychoruchowego
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anida Szafrańska
Prowadzący grup: Anida Szafrańska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej ocen uzyskanych za wykonanie zadań cząstkowych oraz przedstawienie scenariusza zajęć wspomagających rozwój psychoruchowy w oparciu o wybraną metodę lub posteru.

Pod uwagę brana będzie aktywność na zajęciach a w przypadku edukacji zdalnej również na czatach i forum.


Pełny opis:

Cele przedmiotu obejmują:

- Zapoznanie z podstawową terminologią związaną z realizowanym przedmiotem.

- Poznanie form, zasad i metod wspomagania rozwoju psychoruchowej dziecka.

-Ukazanie możliwości wspomagania psychoruchowego rozwoju dziecka poprzez różne rodzaje aktywności.

-Kształcenie umiejętności adekwatnego doboru metod i form pracy.

-Inspirowanie studentów do poszukiwania praktycznych rozwiązań w zakresie prezentowanych metod i form pracy.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anida Szafrańska
Prowadzący grup: Anida Szafrańska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej ocen uzyskanych za wykonanie zadań cząstkowych oraz przedstawienie scenariusza zajęć wspomagających rozwój psychoruchowy w oparciu o wybraną metodę lub posteru.

Pod uwagę brana będzie aktywność na zajęciach a w przypadku edukacji zdalnej również na czatach i forum.


Pełny opis:

Moduł wprowadza w problematykę wspomagania, stymulowania rozwoju psychoruchowego dziecka. W trakcie zajęć omówione zostaną metody pedagogicznej diagnozy, metody, formy i zasady wspomagania rozwoju dziecka oraz metodyczne aspekty współpracy środowisk wychowawczych. Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są z ćwiczeniową formą kształcenia

Uwagi:

https://informator.us.edu.pl/modules/84620/

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anida Szafrańska
Prowadzący grup: Anida Szafrańska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej ocen uzyskanych za wykonanie zadań cząstkowych, kolokwiów oraz przedstawienie scenariusza zajęć wspomagających rozwój psychoruchowy w oparciu o wybraną metodę.

Pod uwagę brana będzie aktywność na zajęciach a w przypadku edukacji zdalnej również na czatach i forum.


Pełny opis:

Moduł wprowadza w problematykę wspomagania, stymulowania rozwoju psychoruchowego dziecka. W trakcie zajęć omówione zostaną metody pedagogicznej diagnozy, metody, formy i zasady wspomagania rozwoju dziecka oraz metodyczne aspekty współpracy środowisk wychowawczych. Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są z ćwiczeniową formą kształcenia

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-03-15
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)