![]() |
adiunkt w jednostce Wydział Nauk Społecznych
|

dr
Anida Szafrańska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
wtorek, 10.40 - 11.10
Koordynowane przedmioty
2015/2016Z - Moduł praktyczny 06-PC-S1-64
2015/2016L - Praca z dzieckiem z trudnościami wychowawczymi 06-PE-EWP-N2-19
2015/2016L - Praca z dzieckiem z trudnościami wychowawczymi 06-PE-EWP-S2-19
2016/2017Z - Moduł praktyczny 06-PC-S1-64
2016/2017L - Moduł do wyboru II - Trening kompetencji społecznych osób niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-S1-59
2017/2018Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu I 06-PE-REW-S2-19.5
2017/2018Z - OGÓLNE PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE 0301-MT-N1-17-OPPE
2017/2018Z - Seminarium sem. 2 06P-KO-NP-SEM2
2017/2018Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-S1-69
2017/2018L - Elementy pedagogiki leczniczej 06-PC-N1-EPL
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-N1-39.25
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31
2017/2018L - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu II 06-PE-REW-S2-444
2017/2018L - Moduł do wyboru II - Trening kompetencji społecznych osób niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-S1-59
2018/2019Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu I 06-PE-REW-S2-19.5
2018/2019Z - PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA (III i IV ETAP EDUKACYJNY) 0301-MT-S2-12-PPPEB
2018/2019Z - Problemy dojrzewania i dorosłości osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 12P-EO-NP-5PDDOA
2018/2019Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-N1-ROzUOUN
2018/2019Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-N1-ZABAUT
2018/2019Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-S1-69
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-N1-39.25
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31
2019/2020Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PE-REW-S2-MPSPAUT
2019/2020Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-N1-MZKK
2019/2020Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-N1-ROzUOUN
2019/2020Z - Seminarium (sem. 1) 06-PC-S1-22
2019/2020Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-N1-ZABAUT
2019/2020Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-S1-69
2019/2020L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31
2019/2020L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PPOzSA
2019/2020L - Seminarium (sem. 2) 06-PC-S1-23
2019/2020L - Seminarium doktorskie-rok II 12-PE-S3-SD4
2020/2021Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PE-REW-N2-MPET
2020/2021Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-N1-MZKK
2020/2021Z - Podstawy pedagogiki dla nauczycieli W1-LO-S1-PPN
2020/2021Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO
2020/2021Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-N1-ROzUOUN
2020/2021Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-N1-ZABAUT
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-N1-39.25
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31
2020/2021L - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PE-OWITP4-N1-2
2020/2021L - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PE-OWITP4-S1-3
2020/2021L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PPOzSA
2021/2022Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PE-REW-S2-MPSPAUT
2021/2022Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7
2021/2022Z - Podstawy pedagogiki dla nauczycieli W1-LO-S1-PPN
2021/2022Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO
2021/2022Z - Seminarium- sem. 3/ II st. W3-PE-REW-S2-SEM
2021/2022Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-N1-8
2021/2022Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8
2021/2022L - Fakultet F- Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach I-III W3-PE-MJN-PPIW3-FA14
2021/2022L - Fakultet F- Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach I-III W3-PE-MJS-PPIW3-FA15
2021/2022L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W3-PE-MJS3-PPIW-13
2021/2022L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PPOzSA
2021/2022L - Seminarium 4/II W3-PE-REW2-S2-3
2021/2022L - Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej W3-PC-MJN1-7
2022/2023Z - Dydaktyka specjalna 1 W3-PC-MJN2-2
2022/2023Z - Fakultet E- Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach I-III W3-PE-MJN-PPIW2-FA11
2022/2023Z - Fakultet E- Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach I-III W3-PE-MJS-PPIW2-FA12
2022/2023Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7
2022/2023Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PC-MJS-PS4-2
2022/2023Z - Podstawy pedagogiki dla nauczycieli W1-LO-S1-PPN
2022/2023Z - Praktyka z tutoringiem (specjalnościowa) W3-PC-MJS-PS4-8
2022/2023Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO
2022/2023Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-N1-8
2022/2023Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8
2022/2023L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20
2022/2023L - Dydaktyka specjalna 2 W3-PC-MJN2-9
2022/2023L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PPOzSA
2022/2023L - Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej W3-PC-MJN1-7
2023/2024Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7
2023/2024Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PC-MJS-PS4-2
2023/2024Z - Mowa, język, komunikacja osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PS5-12
2023/2024Z - Podstawy pedagogiki dla nauczycieli W1-LO-S1-PPN
2023/2024Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO
2023/2024Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8
2023/2024L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20
2023/2024L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-I-MJS-PS-1.15
2024/2025Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7
2024/2025Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PC-MJN4-MKK
2024/2025Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PC-MJS-PS4-2
2024/2025Z - Mowa, język, komunikacja osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PS5-12
2024/2025Z - Seminarium 1 W3-PC-MJN4-S1
2024/2025Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8
2024/2025L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20
2024/2025L - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów z zaburzeniami spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS2-MAEWAU
2024/2025L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-I-MJS-PS-1.15
2024/2025L - Seminarium 2 W3-PC-MJN4-S2
2025/2026Z - Dydaktyka specjalna I W3-PC-MJS2-DS.I
2025/2026Z - Mowa, język, komunikacja osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PS5-12
2025/2026Z - Seminarium 3 W3-PC-MJN5-S3
2025/2026Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8
2025/2026L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20
2025/2026L - Dydaktyka specjalna II W3-PC-MJS2-DS.II
Prowadzone przedmioty
2015/2016Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-S1-50:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-S1-40:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-S1-50:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Moduł do wyboru II - Trening kompetencji społecznych osób niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-S1-59:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu I 06-PE-REW-S2-19.5:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-S1-40:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - OGÓLNE PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE 0301-MT-N1-17-OPPE:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-S1-50:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-S1-69:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-N1-39.25:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu II 06-PE-REW-S2-444:
Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Moduł do wyboru II - Trening kompetencji społecznych osób niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-S1-59:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018/2019Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu I 06-PE-REW-S2-19.5:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-S1-40:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA (III i IV ETAP EDUKACYJNY) 0301-MT-S2-12-PPPEB:
Praktyka (grupa 1)
2018/2019Z - Problemy dojrzewania i dorosłości osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 12P-EO-NP-5PDDOA:
Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-N1-ROzUOUN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-S1-50:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Zaburzenia ze spektrum autyzmu 06-PC-S1-69:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-N1-39.25:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019L - Pedagogika specjalna 06-PE-OG-S1-26:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2019/2020Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PE-REW-S2-MPSPAUT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Metodyka pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w przedszkolu 06-PC-S1-35:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019/2020Z - Metodyka pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 06-PC-N1-MPDNIP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-N1-MZKK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-S1-40:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA - SZKOŁA PONADPODSTAWOWA W4-MT-S2-19-PPPSP:
Konwersatorium (grupa 1)
2019/2020Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-N1-ROzUOUN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Rehabilitacja osób z uszkodzeniami OUN 06-PC-S1-50:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PPOzSA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PE-REW-N2-MPET:
Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-N1-MZKK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 06-PC-S1-40:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Praktyki zawodowe W3-PE-RP3-S1-7:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2), Laboratorium (grupa 3)
2020/2021Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach 1-3 06-PE-EWP-S1-39.31:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PE-OWITP4-S1-3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020/2021L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PPOzSA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PE-REW-S2-MPSPAUT:
Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7:
Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Praktyki zawodowe W3-PE-RP3-S1-7:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2), Laboratorium (grupa 3), Laboratorium (grupa 4)
2021/2022Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO:
Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021/2022L - Fakultet F- Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach I-III W3-PE-MJS-PPIW3-FA15:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022L - Ocena funkcjonalna w praktyce edukacyjnej - przygotowanie WOPFU 52-DN-NP-OFPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021/2022L - Podstawy pedagogiki osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJN1-6:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Fakultet E- Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach I-III W3-PE-MJN-PPIW2-FA11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023Z - Fakultet E- Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasach I-III W3-PE-MJS-PPIW2-FA12:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7:
Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PC-MJS-PS4-2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO:
Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023L - Diagnoza funkcjonalna osób z niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-MJS-PS4-22:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Ocena funkcjonalna w praktyce edukacyjnej - przygotowanie WOPFU 52-DN-NP-OFPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023L - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia W3-PC-MJS-PS4-19:
Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Zaburzenia komunikacji językowej – autyzm (moduł obowiązkowy) W1-LO-S2-ZKJA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7:
Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PC-MJS-PS4-2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024Z - Mowa, język, komunikacja osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PS5-12:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Psychospołeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu na przestrzeni życia W3-PC-MJS-PS2-PFO:
Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024L - Diagnoza funkcjonalna osób z niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-MJS-PS4-22:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia W3-PC-MJS-PS4-19:
Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Zaburzenia komunikacji językowej – autyzm (moduł obowiązkowy) W1-LO-S2-ZKJA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024/2025Z - Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS2-EiR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024/2025Z - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS-PS3-7:
Wykład (grupa 1)
2024/2025Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych W3-PC-MJS-PS4-2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024/2025Z - Mowa, język, komunikacja osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PS5-12:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/2025L - Diagnoza funkcjonalna osób z niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-MJS-PS4-22:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/2025L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/2025L - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów z zaburzeniami spektrum autyzmu w edukacji wczesnoszkolnej W3-PC-MJS2-MAEWAU:
Wykład (grupa 1)
2024/2025L - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia W3-PC-MJS-PS4-19:
Wykład (grupa 1)
2025/2026Z - Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS2-EiR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025/2026Z - Mowa, język, komunikacja osób ze spektrum autyzmu W3-PC-MJS-PS5-12:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025/2026Z - Wspomaganie rozwoju psychoruchowego W3-PE-OWITP5-S1-8:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2025/2026L - Diagnoza funkcjonalna osób z niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-MJS-PS4-22:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025/2026L - Diagnoza psychopedagogiczna uczniów ze spektrum autyzmu - profile funkcjonalne W3-PC-MJS-PS4-20:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)