Polityczny personal branding
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PO-S1-PPB20 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Polityczny personal branding |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN L
L
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kornelia Batko | |
Prowadzący grup: | Kornelia Batko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | 1. Aktywność na zajęciach i wykonywanie ćwiczeń (30%) 2. Opracowanie strategii własnej marki osobistej- raport (70%) |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest prezentacja podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem marki osobistej polityka. Zajęcia będą się składać z części teoretycznej, w której zostana przedstawione i przedyskutowane zagadnienia związane z definicją marki, a także marki osobistej, definicje i narzędzia brandingu politycznego z uwzględnieniem roli mediów społecznościowych. W części praktycznej studenci będą rozwiązywać ćwiczenia związane z diagnozą składników marki obecnej, projekcją marki docelowej. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN L
L
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kornelia Batko | |
Prowadzący grup: | Kornelia Batko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | 1. Aktywność na zajęciach i wykonywanie ćwiczeń (30%) 2. Opracowanie strategii własnej marki osobistej- raport (70%) |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest prezentacja podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem marki osobistej polityka. Zajęcia będą się składać z części teoretycznej, w której zostana przedstawione i przedyskutowane zagadnienia związane z definicją marki, a także marki osobistej, definicje i narzędzia brandingu politycznego z uwzględnieniem roli mediów społecznościowych. W części praktycznej studenci będą rozwiązywać ćwiczenia związane z diagnozą składników marki obecnej, projekcją marki docelowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.