Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diagnosis and educational support in a culturally diverse environment

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-PE-RI-S2-DAES
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Diagnosis and educational support in a culturally diverse environment
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Suchodolska
Prowadzący grup: Jolanta Suchodolska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

(tylko po angielsku) arithmetic mean of the learning outcomes verification methods indicated in the module

Pełny opis: (tylko po angielsku)

The course of the module educational diagnosis and support in culturally diversified environment enables students to broaden their knowledge of educational diagnostics (including methodological assumptions). Students deepen the knowledge concerning basic diagnostic studies, such as test, psychometric and sociometric studies. The didactic contents allows for learning the possibilities of diagnosing culturally diversified environments by using the existing and independently constructed diagnostic tools. The ways of implementing the contents should help students to acquire the skill of constructing their own diagnostic tools, to carry out critical analysis of the existing tools used in psychopedagogical and resocialization diagnostics and to realize the necessity of the individual approach to young charges and of the specificity of their cultural environment. The classes aim at presenting diagnosis as the basis for planning educational support for a learner who is different (in any respect) and of taking into consideration various forms of work with immigrants, refugees and repatriates as well as providing proper conditions for shaping students' skills necessary to apply their knowledge in diagnosing, designing, organizing aid and support for people experiencing cultural change.

Uwagi: (tylko po angielsku)

lack of

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)