![]() |
Profesor Uczelni w jednostce Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
|

dr hab.
Jolanta Suchodolska
prof. UŚ
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2006/2007L - Seminarium magisterskie cz. 1 12-PZU-OG-SM.1
2006/2007L - Seminarium magisterskie cz. 1 12-PZU-ZEW-SM.1
2006/2007L - Seminarium magisterskie cz.1 12-PZU-PSO-SM.1
2010/2011Z - Rozwój psychospołeczny a tożsamość jednostki w warunkach zróżnicowania kulturowego 12-PDZ-EKO-7RPT
2010/2011Z - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci 12-PDZ-POW-2ZRZ
2010/2011L - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PZZ-OW-3PPS
2010/2011L - Teorie opieki i praktyka pomagania 12-DMU-POW-2TOP
2010/2011L - Terapia pedagogiczna 12-PDZ-ZEW-1TP
2010/2011L - Terapia pedagogiczna 12-PZZ-ZEW-1TP
2011/2012L - Seminarium magisterskie 12-PZU-OW-6SM
2011/2012L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej 12-PDZ-ZTP-4TPTP
2011/2012L - Terapia pedagogiczna 12-PZZ-ZEW-1TP
2012/2013L - Rozwój psychospołeczny a tożsamość jednostki w warunkach zróżnicowania kulturowego 12-PDZ-EKO-7RPT
2012/2013L - Seminarium magisterskie 12-PZU-OW-6SM
2012/2013L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej 12-PE-ZTP-S1-4TPTP
2012/2013L - Terapia pedagogiczna 12-PDZ-ZEW-1TP
2012/2013L - Terapia pedagogiczna 12-PZZ-ZEW-1TP
2013/2014Z - Diagnoza w resocjalizacji i socjoterapii 12-PE-PSS-N2-4DRS
2013/2014Z - Diagnoza w resocjalizacji i socjoterapii 12-PE-PSS-S2-4DRS
2013/2014Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PE-OP-N2-4DPOIKPI
2013/2014Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PE-OP-S2-4DPOIKPI
2013/2014Z - Podstawy terapii pedagogicznej 12-PE-ZTP-N2-2PTP
2013/2014Z - Podstawy terapii pedagogicznej 12-PE-ZTP-S2-2PTP
2013/2014Z - Praca z dzieckiem z zaburzeniami emocji i zachowania 12-PE-OP-N2-3PDZEZ
2013/2014Z - Praca z dzieckiem z zaburzeniami emocji i zachowania 12-PE-OP-S2-3PDZEZ
2013/2014Z - Praktyka zawodowa 12-PE-OP-N2-PZ1
2013/2014Z - Praktyka zawodowa (po I roku) 12-PE-OP-S2-PZ1
2013/2014L - Metodyka pracy pedagoga szkolnego 12-PE-PSS-N2-5MPP
2013/2014L - Metodyka pracy socjoterapeutycznej 12-PE-PSS-N2-6MSO
2013/2014L - Seminarium magisterskie 12-PE-OP-S2-7SM.1
2013/2014L - Seminarium magisterskie 12-PE-PETP-S2-5SM.1
2013/2014L - Seminarium magisterskie 12-PE-ZTP-S2-8SM.1
2013/2014L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej 12-PE-ZTP-S1-4TPTP
2013/2014L - Terapia zaburzen emocji i zachowania 12-PE-ZTP-N2-4TZEZ
2013/2014L - Terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PE-ZTP-S2-4TZEZ
2014/2015L - Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej 12-PE-OP-N2-3MPW
2014/2015L - Metodyka pracy socjoterapeutycznej 12-PE-PSS-S2-6MSO
2014/2015L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej 12-PE-ZTP-S1-4TPTP
2014/2015L - Terapia zaburzen emocji i zachowania 12-PE-ZTP-N2-4TZEZ
2014/2015L - Terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PE-ZTP-S2-4TZEZ
2016/2017Z - Profilaktyka społeczna 12-PE-AR-S1-7PS
2016/2017L - Metodyka pracy asystenta rodziny 12-PE-AR-S1-6MPAR
2016/2017L - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego 12-PE-AR-S1-3PTDZ
2016/2017L - Terapia zaburzen emocji i zachowania 12-PE-ZTP-N2-4TZEZ
2016/2017L - Terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PE-ZTP-S2-4TZEZ
2017/2018Z - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego (różnice programowe) 12-PE-AR-N1-PTDZ-R
2017/2018Z - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego (różnice programowe) 12-PE-AR-S1-PTDZ-R
2017/2018Z - Profilaktyka społeczna 12-PE-AR-S1-7PS
2017/2018L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-S1-3DP
2017/2018L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-ZTP-S1-1DP
2017/2018L - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego 12-PE-AR-S1-3PTDZ
2017/2018L - Programy profilaktyczno-wychowawcze 12-PE-OT-S2-PPW
2017/2018L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej (róznice programowe) 12-PE-ZTP-N1-PTP-R
2017/2018L - Terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PE-ZTP-N2-TZEZ
2017/2018L - Terapia zaburzeń parcjalnych 12-PE-ZTP-N2-TZP
2018/2019L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-S1-3DP
2018/2019L - Diagnoza i współpraca z rodziną i środowiskiem 12-PE-ZTP-N2-3DWRS
2018/2019L - Seminarium dyplomowe 12-PE-AR-S1-10SD.1
2018/2019L - Seminarium dyplomowe 12-PE-WIP-S1-7SD.1
2018/2019L - Seminarium magisterskie 12-PE-ZTP-N2-SM.1
2018/2019L - Terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PE-ZTP-N2-TZEZ
2018/2019L - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci i młodzieży 12-PE-AR-S1-4ZRZ
2019/2020Z - B(5) z zakresu podstaw edukacji wielo i międzykulturowej: Podstawy edukacji międzykulturowej 12-OA-N1-EWM.2-EM
2019/2020Z - Seminarium dyplomowe cz.2 12-PE-AR-S1-8SD.2
2019/2020Z - Seminarium dyplomowe cz.2 12-PE-WIP-S1-7SD.2
2019/2020Z - Seminarium magisterskie 12-PE-ZTP-N2-8SM.2
2019/2020L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-N1-3DP
2019/2020L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-S1-3DP
2019/2020L - Seminarium dyplomowe 12-PE-AR-S1-10SD.1
2019/2020L - Seminarium dyplomowe cz.3 12-PE-AR-S1-7SD.3
2019/2020L - Seminarium dyplomowe cz.3 12-PE-WIP-S1-7SD.3
2019/2020L - Seminarium magisterskie 12-PE-ZTP-N2-9SM.3
2019/2020L - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci i młodzieży 12-PE-AR-S1-4ZRZ
2020/2021Z - Seminarium dyplomowe cz.2 12-PE-AR-S1-8SD.2
2020/2021Z - Seminarium magisterskie 3 12-PE-WD-N2-6SM.3
2020/2021L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-N1-3DP
2020/2021L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-S1-3DP
2020/2021L - Intercultural communication W6-PE-RI-S2-IC
2020/2021L - Seminarium dyplomowe cz.3 12-PE-AR-S1-7SD.3
2020/2021L - Zaburzenia rozwoju i wychowania dzieci i młodzieży W6-PE-WZ-S1-4ZRZ
2020/2021L - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci i młodzieży W6-PE-WZ-N1-4ZRZ
2021/2022Z - Placówki pedagogiczne we wsparciu rozwoju dziecka (zajęcia terenowe) W6-PP-NM-PLAC-WSPAR
2021/2022L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-NM-FAF-DOSW
2021/2022L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-SM-DOSW
2021/2022L - Diagnostyka psychopedagogiczna W6-PA-SEP-S2-DPP1
2021/2022L - Diagnoza psychopedagogiczna W6-AR-NP-3DP
2021/2022L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-NM-KZRD
2021/2022L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-SM-KZRD
2021/2022L - Proseminarium W6-PP-SM-PROSEM
2022/2023Z - Metodyka socjoterapii cz.1 W6-PE-SR-S1-MS.1
2022/2023Z - Proseminarium W6-PE-S1-PRO
2022/2023Z - Seminarium cz.1 W6-PP-SM-SM.1
2022/2023Z - Seminarium magisterskie część 2 W6-PE-WIP-N2-6SM.2
2022/2023L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-NM-FAF-DOSW
2022/2023L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-SM-DOSW
2022/2023L - Diagnoza psychopedagogiczna W6-AR-NP-3DP
2022/2023L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-NM-KZRD
2022/2023L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-SM-KZRD
2022/2023L - Seminarium cz.2 W6-PP-SM-SM.2
2022/2023L - Seminarium dyplomowe cz.1 W6-PE-KT-S1-SD.1
2022/2023L - Seminarium magisterskie część 3 W6-PE-WIP-N2-7SM.3
2022/2023L - Zaburzenia rozwoju zachowania dzieci i młodzieży W6-PE-KT-S1-ZRZDM
2023/2024Z - Metodyka socjoterapii cz.1 W6-PE-SR-S1-MS.1
2023/2024Z - Proseminarium W6-PE-S1-PRO
2023/2024Z - Seminarium cz.3 W6-PP-SM-SM.3
2023/2024Z - Seminarium dyplomowe cz.2 W6-PE-KT-S1-SD2
2023/2024L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-NM-KZRD
2023/2024L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-SM-KZRD
2023/2024L - Praca z rodziną w kryzysie W6-PE-RM-S2-PRK
2023/2024L - Seminarium dyplomowe cz.1 W6-PE-SR-S1-SD.1
2023/2024L - Seminarium dyplomowe cz.3 W6-PE-KT-S1-SD3
2023/2024L - Seminarium magisterskie cz.4 W6-PP-SM-SM.4
Prowadzone przedmioty
2006/2007L - Seminarium magisterskie cz. 1 12-PZU-OG-SM.1:
seminarium (grupa 1), seminarium (grupa 2)
2008/2009Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PMU-OG-4DPOK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2008/2009Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PZU-OG-4DPOIK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2008/2009Z - Przedmiot do wyboru z edukacji między- i wielokulturowej: Rozwój psychospołeczny a tożsamość jednostki w warunkach zróżnicowania kulturowego 12-PDM-PSIOW-3PDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2008/2009Z - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci 12-PDZ-POW-2ZRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2008/2009Z - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci 12-PZZ-OW-2ZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2008/2009L - Przedmiot do wyboru w zakresie edukacji międzykulturowej: Rozwój psychospołeczny a tożsamość jednostki w warunkach zróżnicowania kulturowego 12-PDM-ZEW-5PW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2009/2010Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PMU-OG-4DPOK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2009/2010Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PZU-OG-4DPOIK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2009/2010Z - Podstawy edukacji wielo- i międzykulturowej 12-PDZ-ZEW-2PEWM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2009/2010Z - Rozwój psychospołeczny a tożsamość jednostki w warunkach zróżnicowania kulturowego 12-PDZ-EKO-7RPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2009/2010Z - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci 12-PDZ-POW-2ZRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2009/2010L - Edukacja szkolna w społecznościach wielokulturowych 12-PDZ-POW-3ESWSW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2009/2010L - Edukacja szkolna w społecznościach wielokulturowych 12-PZZ-OW-3ES:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2010/2011Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PMU-OG-4DPOK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2010/2011Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PZU-OG-4DPOIK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2010/2011Z - Edukacja szkolna w społecznościach wielokulturowych 12-PZZ-OW-3ES:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2010/2011Z - Rozwój psychospołeczny a tożsamość jednostki w warunkach zróżnicowania kulturowego 12-PDZ-EKO-7RPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2010/2011Z - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci 12-PDZ-POW-2ZRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2010/2011L - Podstawy edukacji wielo- i międzykulturowej w teorii i praktyce 12-PZZ-OW-2PE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2010/2011L - Socjalizacja i wychowanie w społecznosciach wielokulturowych 12-PZZ-OW-10SiW:
Wykład (grupa 1)
2010/2011L - Socjalizacja i wychowanie w społecznościach wielokulturowych 12-PDZ-POW-10SIW:
Wykład (grupa 1)
2011/2012L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej 12-PDZ-ZTP-4TPTP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2012/2013L - Rozwój psychospołeczny a tożsamość jednostki w warunkach zróżnicowania kulturowego 12-PDZ-EKO-7RPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2012/2013L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej 12-PE-ZTP-S1-4TPTP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Diagnoza w resocjalizacji i socjoterapii 12-PE-PSS-N2-4DRS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Diagnoza w resocjalizacji i socjoterapii 12-PE-PSS-S2-4DRS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PE-OP-N2-4DPOIKPI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Diagnozowanie potrzeb opiekuńczych i konstruowanie programów indywidualnych 12-PE-OP-S2-4DPOIKPI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Praca z dzieckiem z zaburzeniami emocji i zachowania 12-PE-OP-N2-3PDZEZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Praca z dzieckiem z zaburzeniami emocji i zachowania 12-PE-OP-S2-3PDZEZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Metodyka pracy socjoterapeutycznej 12-PE-PSS-N2-6MSO:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej 12-PE-OP-N2-3MPW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Diagnozowanie pedagogiczne uczniów z zaburzeniami rozwoju 12-PE-OT-N2-DZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Diagnozowanie pedagogiczne uczniów z zaburzeniami rozwoju 12-PE-OT-S2-DZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Nowoczesne i alternatywne metody w terapii pedagogicznej 12-PE-OT-N2-AMPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2016/2017L - Interwencja kryzysowa i mediacje w pracy asystenta rodziny 12-PE-AR-S1-5IKM:
Konwersatorium (grupa 1)
2016/2017L - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego 12-PE-AR-S1-3PTDZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Terapia pedagogiczna uczniów z zaburzeniami w uczeniu się 12-PE-OT-N2-TPZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - Diagnozowanie pedagogiczne uczniów z zaburzeniami rozwoju 12-PE-OT-S2-DZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Nowoczesne i alternatywne metody w terapii pedagogicznej 12-PE-OT-S2-AMTP:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2017/2018Z - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego (różnice programowe) 12-PE-AR-N1-PTDZ-R:
Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego (różnice programowe) 12-PE-AR-S1-PTDZ-R:
Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Terapia pedagogiczna uczniów z deficytami i zaburzeniami rozwoju 12-PE-OT-N2-TUDZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2017/2018L - Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego 12-PE-AR-S1-3PTDZ:
Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej (róznice programowe) 12-PE-ZTP-N1-PTP-R:
Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Terapia pedagogiczna uczniów z zaburzeniami w uczeniu się 12-PE-OT-N2-TPZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Terapia pedagogiczna uczniów z zaburzeniami w uczeniu się 12-PE-OT-S2-TPZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PE-ZTP-N2-TZEZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-S1-3DP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PE-ZTP-N2-TZEZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci i młodzieży 12-PE-AR-S1-4ZRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - B(5) z zakresu podstaw edukacji wielo i międzykulturowej: Podstawy edukacji międzykulturowej 12-OA-N1-EWM.2-EM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Diagnozowanie pedagogiczne uczniów z zaburzeniami rozwoju W6-PE-OT-S2-DZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-S1-3DP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci i młodzieży 12-PE-AR-S1-4ZRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Diagnosis and educational support in a culturally diverse environment W6-PE-RI-S2-DAES:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Diagnostyka pedagogiczna 12-PE-WIP-S1-3DP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Diagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I-III W6-PP-NM-DIAGPSYCH:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Zaburzenia rozwoju i wychowania dzieci i młodzieży W6-PE-WZ-S1-4ZRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci i młodzieży W6-PE-WZ-N1-4ZRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Diagnozowanie pedagogiczne uczniów z zaburzeniami rozwoju W6-PE-OT-S2-DZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Placówki pedagogiczne we wsparciu rozwoju dziecka (zajęcia terenowe) W6-PP-NM-PLAC-WSPAR:
Praktyka (grupa 3)
2021/2022Z - Terapia pedagogiczna uczniów z deficytami i zaburzeniami rozwoju W6-PE-OT-S2-TUDZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2021/2022L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-NM-FAF-DOSW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-SM-DOSW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021/2022L - Diagnostyka psychopedagogiczna W6-PA-SEP-S2-DPP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Diagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I-III W6-PP-NM-DIAGPSYCH:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-SM-KZRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Strategie wychowawcze-budowanie zespołu klasowego sprzyjającego realizacji edukacji włączającej i integracji grupy 52-DN-NP-SWBZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2022/2023Z - Terapia pedagogiczna uczniów z deficytami i zaburzeniami rozwoju W6-PE-OT-S2-TUDZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2022/2023L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-NM-FAF-DOSW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023L - Blok fakultatywny F - człowiek pozytywnie nastawiony do nowych doświadczeń i poszukujący nowych rozwiązań W6-PP-SM-DOSW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023L - Diagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I-III W6-PP-NM-DIAGPSYCH:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Dziagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I- III W6-PP-SM-DPDPK:
Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Korekta zaburzeń rozwoju dziecka W6-PP-SM-KZRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Zaburzenia rozwoju zachowania dzieci i młodzieży W6-PE-KT-S1-ZRZDM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Diagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I-III W6-PP-NM-DIAGPSYCH:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Dziagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I- III W6-PP-SM-DPDPK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)