Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zaawansowana kreacja 3D

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-PGAN-S2-ZK3D4
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zaawansowana kreacja 3D
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywny ograniczonego wyboru

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Robert Lipka
Prowadzący grup: Paweł Synowiec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń.

Pełny opis:

Student poznaje sposoby tworzenia obiektów 3D z uwzględnieniem ich wykorzystania w grach wideo.

Uwagi:

Brak uwag

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Robert Lipka
Prowadzący grup: Robert Lipka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń.

Ustalenie oceny końcowej modułu odbywać się będzie podczas przeglądu całego dorobku semestralnego na który składają poszczególne ćwiczenia oraz projekt zaliczeniowy.

Pełny opis:

Przedmiot ma za zadanie rozwinąć umiejętność związane z tworzeniem modeli 3D na potrzeby gier wideo z naciskiem na teksturowanie i renderowanie. Student będzie potrafił konstruować dowolną „siatkę” modelu oraz korzystać z narzędzi do teksturowania obiektów i edycji tekstur. Będzie korzystał z programów zewnętrznych do tworzenia różnego typu tekstur.

Uwagi:

W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Robert Lipka
Prowadzący grup: Robert Lipka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń.

Ustalenie oceny końcowej modułu odbywać się będzie podczas przeglądu całego dorobku semestralnego na który składają poszczególne ćwiczenia oraz projekt zaliczeniowy.

Pełny opis:

Przedmiot ma za zadanie rozwinąć umiejętność tworzeniem modeli 3D na potrzeby gier wideo z naciskiem na rozwój kompetencji związanych z teksturowaniem i renderowaniem. Student będzie potrafił konstruować dowolną „siatkę” modelu oraz korzystać z różnorodnych technik i narzędzi do teksturowania obiektów oraz edycji tekstur.

Uwagi:

W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Robert Lipka
Prowadzący grup: Witold Suchoń
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń.

Ustalenie oceny końcowej modułu odbywać się będzie podczas przeglądu całego dorobku semestralnego na który składają poszczególne ćwiczenia oraz projekt zaliczeniowy.

Pełny opis:

Przedmiot ma za zadanie rozwinąć umiejętność tworzeniem modeli 3D na potrzeby gier wideo z naciskiem na rozwój kompetencji związanych z teksturowaniem i renderowaniem. Student będzie potrafił konstruować dowolną „siatkę” modelu oraz korzystać z różnorodnych technik i narzędzi do teksturowania obiektów oraz edycji tekstur.

Uwagi:

W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)