Zaawansowana kreacja 3D
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PGAN-S2-ZK3D4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zaawansowana kreacja 3D |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywny ograniczonego wyboru |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Robert Lipka | |
Prowadzący grup: | Paweł Synowiec | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń. |
|
Pełny opis: |
Student poznaje sposoby tworzenia obiektów 3D z uwzględnieniem ich wykorzystania w grach wideo. |
|
Uwagi: |
Brak uwag |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Robert Lipka | |
Prowadzący grup: | Robert Lipka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń. Ustalenie oceny końcowej modułu odbywać się będzie podczas przeglądu całego dorobku semestralnego na który składają poszczególne ćwiczenia oraz projekt zaliczeniowy. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot ma za zadanie rozwinąć umiejętność związane z tworzeniem modeli 3D na potrzeby gier wideo z naciskiem na teksturowanie i renderowanie. Student będzie potrafił konstruować dowolną „siatkę” modelu oraz korzystać z narzędzi do teksturowania obiektów i edycji tekstur. Będzie korzystał z programów zewnętrznych do tworzenia różnego typu tekstur. |
|
Uwagi: |
W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Robert Lipka | |
Prowadzący grup: | Robert Lipka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń. Ustalenie oceny końcowej modułu odbywać się będzie podczas przeglądu całego dorobku semestralnego na który składają poszczególne ćwiczenia oraz projekt zaliczeniowy. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot ma za zadanie rozwinąć umiejętność tworzeniem modeli 3D na potrzeby gier wideo z naciskiem na rozwój kompetencji związanych z teksturowaniem i renderowaniem. Student będzie potrafił konstruować dowolną „siatkę” modelu oraz korzystać z różnorodnych technik i narzędzi do teksturowania obiektów oraz edycji tekstur. |
|
Uwagi: |
W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Robert Lipka | |
Prowadzący grup: | Witold Suchoń | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest równoważna ocenie z ćwiczeń. Ustalenie oceny końcowej modułu odbywać się będzie podczas przeglądu całego dorobku semestralnego na który składają poszczególne ćwiczenia oraz projekt zaliczeniowy. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot ma za zadanie rozwinąć umiejętność tworzeniem modeli 3D na potrzeby gier wideo z naciskiem na rozwój kompetencji związanych z teksturowaniem i renderowaniem. Student będzie potrafił konstruować dowolną „siatkę” modelu oraz korzystać z różnorodnych technik i narzędzi do teksturowania obiektów oraz edycji tekstur. |
|
Uwagi: |
W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.