Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.2]
semestr letni 2013/2014
lektorat,
grupa nr 18
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2013/2014 [2013/2014L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 18 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Anna Kluczka |
Literatura: |
- Kay S., Jones V. New Inside Out Upper intermediate Student’s Book, Macmillan 2009 - Kerr P., Jones C. New Inside Out Upper intermediate Workbook, Macmillan 2009 - Vince M. First Certificate Language Practice, Macmillan 2009 - Swan M., Walter C. Oxford English Grammar Course, Oxford University Press 2011 |
Zakres tematów: |
1. Wypowiadanie się na tematy związane z pieniędzmi i biznesem. Kolokacje z użyciem czasowników have, make i take. 2. Język metafor. 3. Relacjonowanie wypowiedzi innych osób. Użycie mowy zależnej. 4.Opisywanie sytuacji i zdarzeń hipotetycznych. Okresy warunkowe typu II, III i mieszane. 5. Wypowiadanie się na temat różnego podejścia do kwestii pieniędzy i dóbr materialnych. 6. Reakcje językowe stosowane podczas dokonywania zakupów. 7. Wypowiadanie się na temat wyzwań i podejmowania ryzyka w życiu. 8. Słowotwórstwo z użyciem przedrostka self- i przyrostków able/ible. 9. Opisywanie wydarzeń z przeszłości. Zastosowanie czasów narracyjnych: Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Past Perfect Continuous. 10. Formułowanie planów na przyszłość, wyrażanie przypuszczeń. Użycie czasów: Future Continuous i Future Perfect. 11. Opisywanie stanu zdrowia i reagowanie na informacje o chorobach i dolegliwościach. 12. Użycie czasowników złożonych przy opisywaniu stanu zdrowia i zdrowego stylu życia. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego, z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej, w tym np. pracy w grupach. |
Uwagi: |
PASMO SPOŁECZNO - HUMANISTYCZNE; I ROK [WYDZIAŁ FILOLOGICZNY: Komunikacja promocyjna i kryzysowa, Informacja Naukowej i Bibliotekoznawstwo, Kulturoznawstwo, Filologia Polska, Kultury mediów; WYDZIAŁ NAUK SOPŁECZNYCH: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Politologia, Socjologia, Praca socjalna, Doradztwo filozoficzne i coaching, Filozofia, Historia, Historia Sztuki, Turystyka historyczna; WYDZIAŁ PEDAGOGIKI I PSYCHOLOGII: Psychologia, Pedagogika, Pedagogika specjalna; WYDZIAŁ PRAWA I ADMINISTRACJI: Prawo, Administracja, Przedsiębiorczość; WYDZIAŁ RADIA I TELEWIZJI: Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, Realizacja obrazu filmowego, telewizyjnego i fotografia, Reżyseria; WYDZIAŁ TEOLOGICZNY: Nauki o rodzinie; SZKOŁA ZARZĄDZENIA: Zarządzenie;] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.