Seminarium (sem. 3) [06-PC-S1-24]
semestr zimowy 2015/2016
seminarium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium (sem. 3) [06-PC-S1-24] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Mirosława Knapik |
Literatura: |
K. Konarzewski, Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000; M. Łobocki, Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2006; W.A. Maszke, Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów 2004; T. Pilch, T. Bauman, Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001. W. Dutkiewicz, Podstawy metodologii do badań do prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki. Kielce 2001; M. Łobocki, Wprowadzenie do metodologii badań empirycznych. Kraków 2003; D. Urbaniak-Zając, J. Piekarski (red.), Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych Łódź 2001. |
Zakres tematów: |
Rola arteterapii / terapii zajęciowej w procesie rehabilitacji osób niepełnosprawnych; metody i formy pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; potrzeby, możliwości i ograniczenia funkcjonowania w społeczeństwie osób z niepełnosprawnością intelektualną; odbiór społeczny osób z niepełnosprawnościami; |
Metody dydaktyczne: |
Wykład informacyjny, wykład konwersatoryjny,dyskusja, analiza materiałów źródłowych, analiza zredagowanego tekstu naukowego, regularne konsultacje grupowe i indywidualne. |
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny zakończony jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie oceniania ciągłego związanego z przygotowaniem pracy licencjackiej na poszczególnych jej etapach określonych przebiegiem semestralnym i finalnie przyjęciem pracy licencjackiej. Kryteria: jakość realizacji poszczególnych etapów pracy licencjackiej |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.