Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe cz.2 12-PE-WIP-S1-7SD.2
semestr zimowy 2016/2017
seminarium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe cz.2 12-PE-WIP-S1-7SD.2
Zajęcia semestr zimowy 2016/2017 (2016/2017Z) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 31
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Barbara Chojnacka-Synaszko, Danuta Kurzyna-Chmiel, Andrzej Murzyn, Renata Raszka, Malwina Rolka, Aniela Różańska, Sławomira Ruchała, Anastazja Sorkowicz, Anna Szafrańska
Literatura:

1. Babbie E., Badania społeczne w praktyce. Warszawa 2003, Wydawnictwo Naukowe PWN.

2. Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych. Warszawa 2007, Wydawnictwo Naukowe PWN.

3. Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Warszawa 2000, WSiP.

4. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne. Lublin 2010, Wydawnictwo UMCS.

5. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2007, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

6. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 2006, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

7. Miles M. B., Huberman A. M., Analiza danych jakościowych, przeł. S. Zabielski. Białystok 2000, Wydawnictwo Uniwersyteckie Trans Humana.

8. Nowak S., Metodologia badań społecznych. Warszawa 2006, Wydawnictwo Naukowe PWN.

9. Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk 2006, GWP.

10. Pilch T., Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 1998, Wydawnictwo „Żak”.

11. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 2001, Wydawnictwo „Żak”.

12. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych: metody analizy rozmowy, tekstu i interakcji, przeł. M. Głowacka-Grajper, J. Ostrowska. Warszawa 2007, Wydawnictwo Naukowe PWN.

13. Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, przeł. J. Ostrowska. Warszawa 2008, Wydawnictwo Naukowe PWN.

14. Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1999, Wydawnictwo "Śląsk".

15. Szwed Robert, Metody statystyczne w naukach społecznych. Elementy teorii i zadania. Lublin 2009, Wydawnictwo Naukowe KUL.

16. Węglińska M., Jak pisać pracę magisterską? Kraków 2007, Oficyna Wydawnicza "Impuls".

Pozycje związane z poszczególnymi tematami prac.

Zakres tematów:

Tematyka zajęć jest zindywidualizowana i zależna od obranego tematu pracy przez Studenta. Zagadnienia będą omawiane w grupowym (w przypadku treści związanych z metodologią badań pedagogicznych) oraz indywidualnym cyklu spotkań i konsultacji związanych z projektowaniem i przeprowadzaniem własnych badań przez Seminarzystów.

Metody dydaktyczne:

słowna, praca z tekstem, dyskusja, instruktaż

Metody i kryteria oceniania:

Wymagania merytoryczne:

Ocena prezentacji części teoretycznej pracy.

Ocena koncepcji pracy dyplomowej, obejmujące między innymi: ustalenie tematu, przedmiotu i celu badań, problematyki, strategii i metod badawczych, badanych osób. Ocena prezentacji prowadzonych badań i ich analizy.

Kryteria oceny:

Skala ocen 2.0-5.0. Ocenie podlega: koncepcja pracy, poziom i zakres prowadzonych badań oraz poprawność merytoryczna i językowa opracowanych rozdziałów pracy.

Uwagi:

ZEWIWP, dr hab. Aniela Różańska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.