Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E]
semestr letni 2016/2017
lektorat,
grupa nr 40
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2016/2017 [2016/2017L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 40 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Jadwiga Puławska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa 'English File' Intermediate Student’s Book and Workbook, wydawnictwo Oxford University Press 2013 Literatura uzupełniająca Raymond Murphy ‘English Grammar in Use’ materiały z Internetu dotyczące omawianych zagadnień Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW: http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=33 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 7-8 podręcznika podstawowego (English File Intermediate) 1. Omawianie zagadnień związanych z edukacją i przyswajaniem wiedzy. 2. Użycie konstrukcji pierwszego trybu warunkowego i zdań czasowych. 3. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z edukacją i systemem szkolnictwa. 4. Zabieranie głosu w dyskusji dotyczącej warunków mieszkaniowych. 5. Użycie konstrukcji drugiego trybu warunkowego. 6. Opisywanie miejsca zamieszkania i poszerzanie słownictwa z tego zakresu . 7. Użycie konstrukcji mowy zależnej. 8. Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem (tekst narracyjny, wywiad). 9. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z konsumpcją i zakupami. 10. Pogłębianie umiejętności czytania ze zrozumieniem (w oparciu o teksty zawarte w podręczniku). 11. Użycie konstrukcji bezokolicznikowych i imiesłowowych (gerunds and infinitives) 12. Zabieranie głosu w dyskusji na temat warunków pracy i planowanej kariery zawodowej.. 13. Doskonalenie wymowy, intonacja i akcent zdaniowy, łączenie słów. • Doskonalenie umiejętności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach. • Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego, z wykorzystaniem materiałów audio i video. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. 30 liczba godz. dydaktycznych 30 liczba godz. pracy własnej studenta Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów śródsemestralnych na semestr (umiejętnościowych i wiedzowych) ( waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych (waga 1), - innych form pracy własnej studenta (np. przygotowanie prezentacji). Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 59 – 0% = ndst (niedostateczny) Oceną końcową egzaminu jest średnia arytmetyczna ocen uzyskanych w obu częściach egzaminu (pisemnej i ustnej) - część pisemna (test ) (waga 2) - część ustna (waga 1) Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej z całości egzaminu jest zaliczenie każdej części na ocenę co najmniej dostateczną. Skala ocen: 90-100% = bdb (bardzo dobry) 84-89% = db+ (dobry plus) 75-83% = db (dobry) 69-74% = dst+ (dostateczny plus) 60-68% = dst (dostateczny) 59-0% = ndst (niedostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
PASMO MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE; II ROK NAUKI JĘZYKA [WBiOŚ; WMFiCh; WNoZ; WIiNoM] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.