Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (cz.2) [06-PE-N2-WIP-13.1] semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 8

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (cz.2) [06-PE-N2-WIP-13.1]
Zajęcia: semestr letni 2016/2017 [2016/2017L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 8 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Stanisław Juszczyk
Literatura:

1. Pilch Tadeusz, Zasady badań pedagogicznych, Wyd. Akad. Żak, Warszawa 1998

2. Nowak Stefan, Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa 1985

3. Gnitecki Janusz, Zarys metodologii badań w pedagogice empirycznej, Zielona Góra, 1993

4. Łobocki Mieczysław, Metody badań pedagogicznych, Warszawa 1984

5. Łobocki Mieczysław, Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Impuls, Kraków 1999

6. Konarzewski Krzysztof, Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, WSiP, Warszawa 2000

7. Pilkiewicz Marek, Techniki socjometryczne. Wprowadzenie do badań [w:] L.Wołoszynowa, (red.) Materiały do nauczania psychologii, seria III, t.2, Warszawa 1973

8. Pilkiewicz Marek, Graficzna analiza materiału socjometrycznego, [w:] L.Wołoszynowa, (red.) Materiały do nauczania psychologii, seria III, t.2, Warszawa 1973

9. Pilkiewicz Marek, Socjometryczna skala akceptacji jako technika badania pozycji jednostki w nieformalnej strukturze grupy, [w:] L.Wołoszynowa, (red.) Materiały do nauczania psychologii, seria III, t.2, Warszawa 1973

10. Pilkiewicz Marek, Wybrane techniki badania nieformalnej struktury klasy szkolnej. Próba klasyfikacji, [w:] L.Wołoszynowa, (red.) Materiały do nauczania psychologii, seria III, t.2, Warszawa 1973

11. Sztumski Jerzy, Wstęp do metod i technik badań społecznych, Katowice 1995

12. Łobocki Mieczysław, Metody i techniki badań pedagogicznych, Impuls, Kraków 2003

13. Zaczyński Władysław, Praca badawcza nauczyciela, Warszawa 1995

14. Metody badań pedagogicznych, red. A.Góralski, Warszawa 1989

15. Juszczyk Stanisław, Badania empiryczne w naukach społecznych. Szkice metodologiczne. SWSZ, Katowice 2005,

Literatura przedmiotowa związana z tematem pracy magisterskiej (ustalana indywidualnie z każdym studentem)

Zakres tematów:

tematyka poszczególnych semestrów:

I - konstrukcja części teoretycznej pracy

II - projekt badawczy wraz z narzędziami badawczymi po pilotażu

III - analiza ilościowo-jakościowa wyników badań

IV redakcja pracy dyplomowej

Metody dydaktyczne:

dyskusja, prezentacje treści rozdziałów przez studentów, konsultacje indywidualne i grupowe

Metody i kryteria oceniania:

Kryteria oceniania

ścisłe określenie przedmiotu poznania

spójność treści z literatury przedmiotu z przedmiotem poznania.

rzetelność analizy literatury przedmiotu

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)