Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka hiszpańskiego IV [02-FL-HT-S1-PNJH-4] semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia 1, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka hiszpańskiego IV [02-FL-HT-S1-PNJH-4]
Zajęcia: semestr letni 2018/2019 [2018/2019L] (zakończony)
Ćwiczenia 1 [C1], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 11:30 - 13:00
sala 3.4
Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 16
Limit miejsc: 40
Prowadzący: Bartosz Poloczek
Literatura:

1. D. Álvarez (2008): Destino Erasmus 2, SGEL

2. J. Corpas (2004): Aula International 2, 3, Difusión

3. J. Muñoz (2014): Agencia Ele Avanzado, SGEL

4. M. Marzoch (2009): Pisanie po hiszpańsku, RM

5.M. Moreno, K. Prussak, M. Socorro (2011): Język hiszpański. Egzamin pisemny. Poziom rozszerzony, Nowela.

Zakres tematów:

1. Uso de los conectores lógicos

2. Ejercicios a base de los textos.

3. Ejercicios de sustitución de palabras baúl.

4. Resumen de artículos.

5. Reseña y sinopsis de películas, libros y obras teatrales.

6. Textos argumentativos.

Metody dydaktyczne:

1. Dyskusja na podstawie tekstów o charakterze praktycznym

2. Ćwiczenia indywidualne i w grupach, rozwiązywanie zadań: tłumaczenie zdań i wyrażeń, uzupełnianie tekstu, definiowanie

pojęć, układanie historii, wykorzystywanie poznanych struktur w różnych kontekstach, łączenie fragmentów w logiczną całość, reformułowanie tekstu.

3. Projekt na podstawie artykułów popularnonaukowych.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena końcowa wystawiona na podstawie wyników kolokwiów (pisemnych) oraz prac pisemnych, wyliczana za pomocą średniej arytmetycznej z ocen cząstkowych. Skala oceny końcowej:

< 2,76 ndst

2,76 - 3,25 dst

3,26 - 3,75 dst+

3,76 - 4,25 db

4,26 - 4,75 db+

> 4,76 bdb

Ocena z kolokwium wystawiona na podstawie skali:

75% - 80% => dostateczny (3)

80,5% - 85% => dostateczny plus (3+)

85,5% - 90% => dobry (4)

90,5% - 95% => dobry plus (4+)

95,5% - 100% => bardzo dobry (5)

Ocena pracy pisemnej wystawiona na podstawie dziesięciopunktowej skali:

0 - 6,49 => ndst

6,5 - 6,99 => dst

7,0 - 7,49 => dst +

7,5 - 8,49 => db

8,5 - 8,99 => db+

9,0 - 10 => bdb

Częściami składowymi oceny są :

1. Zgodność z tematem (1pkt)

2. Struktura (2pkt)

3. Różnorodność językowa (3pkt)

4. Poprawność językowa (4pkt)

Popełnienie błędów w ilości stanowiącej ponad 15% całego tekstu skutkuje uzyskaniem mniej niż 6,5pkt, a co za tym idzie wystawieniem oceny niedostatecznej.

Uwagi:

praca z tekstem - Język hiszpański - studia pierwszego stopnia, stacjonarne - II rok, 4 semestr grupa B

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)